Feladatok

  • Internetes áruházból érkező rendelések teljes körű feldolgozása (rendelésrögzítés, nyomonkövetés, státuszfrissítések).
  • Kapcsolattartás a vásárlókkal (e-mail, telefon) a rendelésekkel, szállítással és esetleges panaszokkal kapcsolatban.
  • Egyeztetés a raktári csapattal a készletkezelés és a szállítási határidők betartása érdekében.
  • Szállítmányozó partnerekkel való kommunikáció a szállítási folyamatok optimalizálása céljából.
  • Rendelések dokumentációjának karbantartása és adminisztratív feladatok ellátása.
  • Raktári készletek egyeztetése és rendszeres beszámolók készítése

Elvárások

  • 1–3 év tapasztalat logisztikai, ügyfélszolgálati vagy áruforgalmi területen
  • Középfokú végzettség (kereskedelmi, logisztikai vagy gazdasági szakirány előnyös)
  • Kiváló kommunikációs készség és problémamegoldó képesség
  • Rendszerhasználati tudás (MS Office, Excel, árukezelő rendszerek)
  • Pontosság, önállóság és csapatmunka készség

Előnyt jelent

  • Angol nyelvtudás (írásban és szóban).
  •  B kategótiás jogosítvány

Amit kínálunk

  • Stabil munkakör egy dinamikus csapatban
  • Modern munkakörnyezet és szakmai fejlődési lehetőségek
  • Versenyképes fizetés, cafeteria juttatások
  • Rugalmas munkaidő-beosztás és támogató környezet

Céginformáció

Cégünk két fő területre specializálódott: logisztikai tanácsadásra és webáruház üzemeltetésre. Logisztikai tanácsadás keretében segítünk ügyfeleinknek optimalizálni szállítási és raktározási folyamataikat, növelve hatékonyságukat és csökkentve költségeiket. Webáruház üzemeltetési szolgáltatásunk során teljes körű támogatást nyújtunk online kereskedelmi platformok működtetéséhez, beleértve a termékkezelést, megrendelések feldolgozását és az ügyfélszolgálati feladatokat.

Jelentkezés módja

 A "Jelentkezem" gombra kattintás után kérjük csatolja magyar és angol nyelvű fényképes önéletrajzát!

JELENTKEZEM