A HÜBNER Csoport több, mint 3500 alkalmazott megbízható munkaadója. Vállalatunkat 1946-ban alapították és a mai napig családi vállalkozás maradt. Ugyanakkor már régóta nemzetközi szereplőként is működik.A HÜBNER-H Kft. - a kontinenseken átívelő cégcsoport legnagyobb leányvállalataként – ma már több, mint 850 dolgozóval büszkélkedik.A nyíregyházi gyár fő profilja a busz-, villamos-, vonat-, metró- és vasúti szerelvények átjárórendszereinek gyártása, valamint műszaki gumitermékek és gumiipari keverékek előállítása.A Hübner pénzügyileg stabil, nemzetközileg elismert családi vállalkozás, mely évről évre folyamatosan fejlődik és bővül. A vállalat hangsúlyt fektet munkatársainak képzésére, fejlesztésére.Büszkék vagyunk rá, hogy munkánkkal értéket teremtünk a fenntartható közlekedés számára, és ezáltal mi is sokat teszünk a zöldebb jövőért!Vevői kapcsolattartó mérnökElvárásainkMűszaki mérnöki / minőségmérnöki felsőfokú képesítés.Min. 3 éves szakmai tapasztalat hasonló pozícióban.Minőségirányítási rendszerek működtetésben szerzett tapasztalat Autóipari minőségügyi módszerek ismerete: 8D-módszer, problémamegoldó technikák, statisztikai módszerek)Belső auditori képesítés (ISO 9001:2015)Kitűnő kommunikációs képesség.Tárgyalóképes, felsőfokú angol nyelvtudás szóban és írásban.Számítógépes ismeretek.Utazási hajlandóság.Előnyt jelentSAP ismeretek.Belső auditori képesítés (ISO/TS; VDA 6.3., VDA 6.5., IRIS).Tárgyalóképes német nyelvtudás szóban és írásban.FeladatokKözvetlen kapcsolattartás a kiemelt, stratégiailag fontos vevőkkel, kizárólag idegen nyelven (minőségi elvárások / kérdések / eltérések egyeztetése - napi kapcsolattartás):Vevői elvárásokhoz igazodó minőségfejlesztési tervek kidolgozásban való aktív részvétel, azok megvalósításának nyomon követése és kommunikálása a vevő felé.Minőségtervek és kapcsolódó egyéb dokumentumok (pl. FMEA) készítése és aktualizálása a változó vevői igények figyelembevételével, illetve minőségi reklamációkat követően.Vevői látogatások/auditok szervezésében való aktív részvétel, ezzel kapcsolatos adminisztratív feladatok és nyomon követések végrehajtása. Első mintákkal / azok dokumentációjával kapcsolatos vevői észrevételek / jelzések kezelése, kommunikálása és koordinálása az érintett szakterületek bevonásával.Termékauditok végzése, beleértve a gyártási folyamatok megfelelőségének vizsgálatát is.Vevői reklamációk és jelzések teljes körű kezelése és megválaszolása SAP rendszerben 8D módszer alapján. Reklamációs megbeszélés előkészítése, összehívása, Dokumentált ok-elemzés, hibaanalízis végrehajtása a szakértőkkel és területvezetőkkel.Javító és megelőző intézkedések/akciók foganatosítása, bevezetésének, majd hatékonyság ellenőrzése. Vevőspecifikus minőségcélok nyomon követése. A meghatározott indikátorok havi elemzése az érintett területek bevonásával.Amit kínálunkSTABIL, RENDSZERES JÖVEDELEM: havi alapfizetés, havi-, valamint évvégi prémium a vállalati eredmény függvényében.KELLEMES HANGULAT: támogató munkakörnyezet egy családias és társadalmi ügyek iránt elkötelezett vállalatnál, ahol a közös munka mellett közös ünneplés és kikapcsolódás várja a dolgozókat.TELJESKÖRŰ GONDOSKODÁS: húsvéti és karácsonyi ajándékcsomag, beiskolázási támogatás, cafeteria (SZÉP-kártya).BEJÁRÁSI TÁMOGATÁS: támogatott távolsági tömegközlekedés vagy céges buszjárat a munkahelyre, üzemanyag-térítés.BIZTONSÁG: stabil és megbízható munkahely, hosszú távú munkalehetőséggel, munkabiztonság.Jelentkezés módjaJelentkezni a „Jelentkezem” gombra kattintva lehet magyar és német/angol önéletrajz csatolásával.Ön a jelentkezésének elküldésével hozzájárul ahhoz, hogy a Hübner-H Kft. az álláspályázatával összefüggő személyes adatait a kiválasztási folyamat során kapcsolattartás céljából, illetve munkaerő-kiválasztási célból nyilvántartsa és kezelje. A Hübner-H Kft. adatvédelmi tájékoztatója a cégcsoport honlapján elérhető.Hübner-H Gumi-és Műanyagipari Kft. H-4400 Nyíregyháza, Tünde utca 11.

JELENTKEZEM