Vevői megrendelések kezelése, a rendszerben való adatok ellenőrzése, változások nyomonkövetése, a vevői kiszolgálást esetlegesen veszélyeztető tényezők előrejelzése
Folyamatos kapcsolattartás a vevőkkel szóban és írásban
Napi kiszállítási terv létrehozása, szállitási dokumentáció ellenőrzése
Vevői illetve DANA fuvarok megrendelése, diszponálása és koordinációja
Logisztikai vevői reklamációk kezelése és az arra irányuló 8D riport koordinálása
Vevői értékelések kezelése
Késztermék készlet optimalizálása
Új termékek bevezetéshez szükséges beállítások kezelése vevői oldalról
Vevőkkel kapcsolatos dokumentumok teljes körű adminisztrálása
SAP-ban az SD modulban jelentkező hibák, problémák kezelése, jelentése SAP csapat felé
Export/Import vámolások kezelése
Riportok és kimutatások előállítása, havi KPI-k (OTD) riportálása (vevő backlog, fuvarköltség, vámköltség)
Közvetlen kollégái munkájának támogatása
A cég eredményét és működését célzó folyamatos fejlesztési tervek kidolgozása a területhez kapcsolódóan, logisztikai folyamatok optimalizálása és fejlesztése, folyamatos digitalizáció
Évvégi és évközi leltárokon való aktív részvétel
Elvárások
Felsőfokú végzettség logisztikai, közgazdasági vagy mérnöki területen
Aktív, tárgyalóképes angol nyelvtudás szóban és írásban, német nyelvtudás előnyt jelent
Proaktív, precíz gondolkodásmód, rugalmas, kommunikatív, pozitív személyiség, aki képes csapatban dolgozni, ügyfélközpontú szemlélet, magas stressztűrőképesség, analitikus munkavégzés
minimum 3 év multinacionális vállalati környezetben szerzett releváns szakmai tapasztalat
Amit kínálunk
Magas technológiájú, rendezett, biztonságos munkakörnyezet
Kiemelkedő havi bér és teljesítmény alapú mozgó bér (maximum 10%)