Feladatok:
-
Import és export szállítmányok teljes körű vámügyintézése
-
Helyi, egyszerűsített és normál vámkezelési eljárások lebonyolítása
-
Intrastat jelentések készítése
-
Aktív kapcsolattartás és együttműködés hatóságokkal, megbízókkal, társosztályokkal
-
Képviselettel kapcsolatos feladatok ellátása, ügyek intézése
-
Érvényes törvények és vállalati szabályok szerinti munkavégzés
-
Statisztikák, riportok és egyéb adminisztrációs feladatok ellátása
Elvárások:
-
Vám területen szerzett középfokú végzettség
-
1-3 éves vámügyintézői vagy vámkezelői tapasztalat
-
Elektronikus vámeljárások ismerete (Régens vámprogram)
-
Minimum alapszintű angol nyelvtudás (elsősorban vámdokumentációk írásbeli kezelésével kapcsolatban)
-
Jó kommunikációs készség
-
Agilis, önálló munkavégzés
-
B kategóriás jogosítvány, vezetési gyakorlattal (az esztergomi telephely eseti jelleggel történő látogatásához)
Amit kínálnak:
-
Pozícióhoz illeszkedő fizetés + juttatások
-
Határozatlan idejű munkaszerződés
-
Szakmai fejlődési lehetőség egy több mint 30 éve sikeresen működő, folyamatosan bővülő, magyarországi és külföldi telephelyekkel rendelkező multinacionális cégnél
-
Bejárási támogatás, vagy a tömegközlekedés 100%-os támogatása
-
Kulturált munkakörülmények
Munkavégzés helye:
-
Kisbér, Komárom-Esztergom vármegye.
Munkaidő:
-
Napi 8 órás, teljes munkaidő, heti legfeljebb 2 nap Home Office lehetőséggel.
Jelentkezés módja:
-
Küldje el számunkra szakmai önéletrajzát bruttó fizetési igényének megjelölésével az alábbi „Jelentkezés” gombra kattintva!
Mi történik a jelentkezését követően:
-
Kollégáink a hirdetésben megjelölt szakmai elvárások mentén elbírálják pályázatát és amennyiben az ott leírtak alapján alkalmasnak találják, akkor továbbítják megbízónk felé szakmai profilját.
-
Ezt követően már megbízónk kezeli jelentkezését, így a kiválasztási folyamat további részében MI nem fogunk részt venni.
A jelentkezéssel elfogadod a Beck and Partners Kft. [Kattintson a weboldal linkjének megjelenítéséhez]adatvédelmi tájékoztatóját.