Feladatok

A nagykereskedés működésének részleges menedzselése:
  • Bejövő megrendelések fogadása, számlázása, összekészítése, kiadása
  • Listák, táblázatok összeállítása, kezelése és kimutatások készítése
  • Magyarországi és külföldi partnerekkel való kapcsolattartás
  • Új ügyfelek felkutatása
  • Raktári rend felügyelése és fenntartása
  • Számlák és egyéb nyomtatványok iktatása, és könyvelésre való összekészítése

Elvárások

  • Megbízhatóság, pontosság, precizitás
  • Microsoft Office üzleti alkalmazások (Outlook, Excel, Word,) magas szintű ismerete
  • Jó kommunikációs, szervező és problémamegoldó képesség
  • Motiváltság, önálló munkavégzésre való képesség
  • Proaktív és energikus, mindemellett pontos, precíz munkavégzés
  • Minimum Középfokú végzettség
  • Angol minimum középfokú nyelvtudás

Előnyt jelent

  • Jó kommunikációs képesség
  • Angol felsőfokú nyelvtudás
  • B kategóriás jogosítvány
  • Felsőfokú végzetség

Amit kínálunk

  • Versenyképes fizetés
  • Hosszú távú munkalehetőséget, stabil és növekvő üzleti környezetet
  • Családias légkört, támogató menedzsmenttel
  • Garantált szakmai fejlődést és izgalmas, kihívásokkal teli feladatokat
  • Tervezhető munkaidőt

Munkahelyi extrák

  • Céges étkező
  • Ingyen kávé, üdítő

Céginformáció

Az INKOUTLET.HU Kft. irodatechnikai kellékanyagok, tonerek, tintapatronok nagykereskedelmével foglalkozik.

Jelentkezés módja

A jelentkezéseket a „Jelentkezem” gombra kattintva, fényképes önéletrajzot mellékleve várjuk. További egyeztetés a személyes találkozást és megbeszélést követően történik.

JELENTKEZEM