Feladatok

Az ügyvezető igazgató munkájának támogatása, adminisztratív, szervezési és kommunikációs feladatok ellátása:

  • Munkatársakkal, ügyfelekkel való kapcsolattartás, levelezés
  • Kereskedelmi tevékenység adminisztratív támogatása
  • Közreműködés pályázatok összeállításában, nyilvántartásában
  • Találkozók, tárgyalások időpontjának egyeztetése és a naptár kezelése
  • Kiemelt feladatok határidőjének nyomon követése

Elvárások

  • Vezetői asszisztensként vagy irodavezetőként szerzett legalább 1-4 éves tapasztalat,
  • Középfokú üzleti angolnyelv-tudás szóban és írásban
  • Microsoft Office programok magas szintű kezelése (Word, Excel, Outlook)
  • Kimagasló kommunikációs és szervező készség
  • Pozitív, lelkes, dinamikus személyiség
  • Gyors tanulási készség és önálló, proaktív munkavégzés
  • Erős adminisztratív készségek, precizitás
  • Munkaidő hétfő-csütörtök: 8:30-17 óra, péntek: 8:30-14:30 óra

Előnyt jelent

  • Felsőfokú asszisztensi vagy főiskolai diploma
  • Korábbi tapasztalat értékesítés-támogató munkakörben előny

Amit kínálunk

  • Versenyképes fizetés
  • Megbízható, stabil munkahely
  • Hosszú távú munkalehetőség
  • Laptop, mobiltelefon
  • Együttműködő, kiváló szakmai hátterű csapat
  • Jó hangulatú munkahely

 

MUNKAKEZDÉS IDEJE:

Azonnali kezdés lehetősége.

MUNKAVÉGZÉS HELYE:

Budapest, X. kerület (M3 metróvonal közelében)

Céginformáció

Cégünk, az Xcopy Kft. elismert, több mint 30 éve sikeresen működő, magyar tulajdonú kereskedő cég, mely ismert gyártmányú informatikai és irodatechnikai termékek, kiegészítők és komplex dokumentumkezelői megoldások értékesítésével, valamint magas színvonalú szervizszolgáltatások ellátásával foglalkozik.
A cég budapesti irodájába keres munkatársat Ügyvezetői és kereskedelmi asszisztens pozícióba.

Jelentkezés módja

Érdeklődése esetén kérjük, fényképpel ellátott részletes szakmai önéletrajzát fizetési igény megjelölésével küldje el a "Jelentkezem" gombra kattintva!

JELENTKEZEM