Feladatok

  • Az ügyvezető napi munkájának támogatása, személyi asszisztencia biztosítása (telefonhívások kezelése, a vezető naptárjának karbantartása, levelezések bonyolítása, utazások szervezése)
  • A napi adminisztratív feladatok ellátása
  • Megbeszélések, találkozók, programok előkészítése és megszervezése, vendégek fogadása

Elvárások

  • Tárgyalóképes angol nyelvtudás (szóban és írásban is)
  • Microsoft PowerPoint & Excel & Word magas szinű kezelése (mindennapi használata miatt)
  • Kiváló kommunikációs és szervezőkészség
  • Rugalmasság és problémamegoldó képesség

Előnyt jelent

  •  Gyakorlat hasonló munkakörben

Amit kínálunk

  • kiemelkedő bérezés
  • határozatlan munkaszerződés
  • továbbképzések lehetősége
Munkavégzés helye: Mosonmagyaróvár
Munkaidő: hétfőtől - péntekig 8:00-16:00-ig

Céginformáció

BARDUSCH - INNOVÁCIÓ ÉS MEGBÍZHATÓSÁG
Az 1871-ben Németországban alapított Bardusch GmbH világszerte vezető cég a bérmunkaruházat területén.
Európa-szerte 6 országban, 20 telephelyen terjesztette ki hálózatát és nagy szakértelemmel végzi bérmunkaruházat és tisztatéri ruházat mosását, sterilizálását. Magyarországon 2000 óta működik a Bardusch Bértextília Kft., mely Mosonmagyaróváron és Hatvanban foglalkozik munkaruhák bérbeadásával és tisztításával. A megbízhatóság, a hosszú távú gondolkodásmód és a stabilitás jellemzi cégünket. Sikerünk egyik alapja a profi és vidám csapatunkban rejlik. Most lehetőség van arra, hogy csatlakozz hozzánk!

Jelentkezés módja

Amennyiben a hirdetésünk felkeltette az érdeklődését, kérjük, küldje el fényképes szakmai önéletrajzát a "Jelentkezem" gombra kattintva

JELENTKEZEM