Feladatok:
-
Stratégiai tervezés: Az üzleti stratégia kialakítása és végrehajtása, új üzleti lehetőségek felkutatása
-
Operatív irányítás: A napi működés zavartalan biztosítása, erőforrások hatékony elosztása, folyamatok optimalizálása
-
Pénzügyi menedzsment: A bevételi és kiadási terv követése, pénzügyi jelentések készítése
-
Csapatvezetés és HR: A csapat motiválása és fejlesztése, új munkatársak toborzása, teljesítményértékelések lebonyolítása
-
Döntéshozatal és problémamegoldás: Kritikus üzleti döntések meghozatala, problémák hatékony kezelése
-
Projektmenedzsment és fejlesztés: Kulcsfontosságú projektek vezetése, új technológiák és munkamódszerek bevezetése
-
Ügyfélkapcsolatok és értékesítés támogatása: Együttműködés az értékesítési csapattal, az ügyfél-elégedettség növelése
-
Marketing és kommunikáció: A vállalati márka erősítése, marketingstratégia támogatása
-
Piaci trendek figyelése: Stratégiai ajánlások megfogalmazása a piaci változások alapján
-
Kockázatkezelés: Hatékony kockázatkezelési stratégiák kidolgozása és végrehajtása
-
Szervezeti kultúra és etika: Innováció és elkötelezettség előmozdítása, pozitív szervezeti kultúra fenntartása
-
Folyamatos fejlesztés: A vállalat versenyképességének növelése érdekében újítások bevezetése
Elvárások:
-
Főiskolai vagy egyetemi végzettség, preferáltan üzleti, gazdasági vagy műszaki területen
-
Legalább 5 év operatív vezetői tapasztalat kereskedelmi, műszaki vagy pénzügyi területen, multinacionális vállalatnál Magyarországon vagy legalább 5 milliárd forintos forgalmú magyar tulajdonú cégnél, ahol a napi operatív irányítás mellett stratégiai döntéshozatalban is részt vett
-
Magabiztos angol nyelvtudás szóban és írásban. (külföldi beszállítókkal kell használni)
-
Vezetői tapasztalat, amely legalább 20 fős csapat irányítását is magában foglalja
-
Erős vezetői készségek: motiváció, irányítás, konfliktuskezelés
-
Kiváló kommunikációs képesség szóban és írásban, belső és külső partnerekkel egyaránt
-
Műszaki affinitás
-
Pénzügyi ismeretek: pénzügyi jelentések, költségvetés-tervezés és elemzés terén
-
Önálló, gyakorlatias szemlélet, eredményorientált munkavégzés
-
Projektmenedzsment tapasztalat, hatékony szervezési és végrehajtási képesség
-
Innovációs készség, nyitottság az új ötletekre és technológiákra
Amit kínálnak:
-
Fix alapbér + teljesítményfüggő bónusz
-
Munkavégzéshez szükséges eszközök biztosítása: telefon, laptop, céges autó
-
Támogató munkahelyi légkör
-
Nagyfokú önállóság
A munkaviszony formája:
-
Határozatlan, teljes munkaidős. A Tulajdonos/ügyvezető igazgató első számú helyettese
Munkavégzés helye:
Munkaidő:
-
Hétfőtől péntekig, napi 8 óra
Jelentkezés módja:
-
Ha úgy érzi, hogy az Ön tapasztalata és vezetői képességei tökéletesen illeszkednek ehhez a kihívást jelentő, de izgalmas szerepkörhöz, küldje el számunkra szakmai önéletrajzát az alábbi „Jelentkezés” gombra kattintva!
Mi történik a jelentkezését követően:
-
Kollégáink a hirdetésben megjelölt szakmai elvárások mentén elbírálják a pályázatát és amennyiben az ott leírtak alapján alkalmasnak találják, akkor továbbítják megbízónk felé szakmai profilját.
-
Ezt követően már megbízónk kezeli jelentkezését, így a kiválasztási folyamat további részében MI nem fogunk részt venni.
A jelentkezéssel elfogadod a Beck and Partners Kft. adatvédelmi tájékoztatóját.