Feladatok
- személyesen, írásban telefonon, vagy elektronikus kommunikációs csatornákon (on-line) érkező hívásokat, megkereséseket fogad, kezdeményez; tájékoztatást ad, közvetlen kapcsolatban van az ügyféllel
- fogyasztói bejelentések kivizsgálása, átvezetése kapcsán az erre kijelölt személlyel (logisztikai ügyintéző)a szolgáltatás teljesítésével összefüggésben kapcsolatot tart
- tájékoztatás a szolgáltatásról, közérdekű információkról személyesen, írásban, telefonon vagy on-line módon;
- az ügyféligényeknek megfelelően adatok, információk számítógépes, vagy egyéb rendszerben történő megkeresése vagy rögzítése;
- az ügyfél igényeinek megfelelő tájékoztatás, segítségnyújtás, probléma kezelése;
- ügyfelek számára tájékoztató anyagok megküldése
- szolgáltatásra vonatkozó fogyasztói bejelentések kezelése
- iratok, egyéb dokumentumok szakszerű kezelése, tárolása
Elvárások
- középfokú végzettség
- magabiztos számítógép használat (word, excell)
Előnyt jelent
- hasonló munkakörben eltöltött legalább 1 év
- fogyasztóvédelmi alapismeretek
Amit kínálunk
- megfelelő stabil bérezés
Jelentkezés módja
A "jelentkezem" gombra kattintva csatolja fényképes önéletraját