Feladatok

  • személyesen, írásban telefonon, vagy elektronikus kommunikációs csatornákon (on-line) érkező hívásokat, megkereséseket fogad, kezdeményez;  tájékoztatást ad, közvetlen kapcsolatban van az ügyféllel
  • fogyasztói bejelentések kivizsgálása, átvezetése kapcsán az erre kijelölt személlyel (logisztikai ügyintéző)a szolgáltatás teljesítésével összefüggésben kapcsolatot tart
  • tájékoztatás a szolgáltatásról, közérdekű információkról személyesen, írásban, telefonon vagy on-line módon;
  • az ügyféligényeknek megfelelően adatok, információk számítógépes, vagy egyéb rendszerben történő megkeresése vagy rögzítése;
  • az ügyfél igényeinek megfelelő tájékoztatás, segítségnyújtás, probléma kezelése;
  • ügyfelek számára tájékoztató anyagok megküldése
  • szolgáltatásra vonatkozó fogyasztói bejelentések kezelése
  • iratok, egyéb dokumentumok szakszerű kezelése, tárolása 

Elvárások

- középfokú végzettség
- magabiztos számítógép használat (word, excell)

Előnyt jelent

- hasonló munkakörben eltöltött legalább 1 év
- fogyasztóvédelmi alapismeretek

Amit kínálunk

- megfelelő stabil bérezés
 

Jelentkezés módja

A "jelentkezem" gombra kattintva csatolja fényképes önéletraját

JELENTKEZEM