Ügyfélszolgálati ügyintéző

 

A Meló-Diák Magyarország legrégebben működő, piacvezető iskolaszövetkezete saját, budapesti csapatába keresi Ügyfélszolgálati ügyintéző kollégáját.

Főbb feladatok:

  • Beérkező ügyfelek (diákok) fogadása, velük való ügyintézés (szerződéskötés, tagsághosszabbítás, kiléptetés, munkákhoz tartozó egyéb dokumentációk kezelése)
  • Ügyek intézése: telefonon, emailben, személyesen
  • Recepciós feladatok: beérkező hívások fogadása, beérkező egyéb (nem diák) ügyfelek épületen belüli eligazítása, csomagok átvétele
  • Online ügyintézés (szerződéskötés, tagsághosszabbítás, kiléptetés, munkákhoz tartozó egyéb dokumentációk kezelése)

 

Elvárások:

  • Kedves, türelmes, empatikus hozzáállás
  • Megbízható, felelősségteljes, önálló munkavégzésre és csapatban is dolgozni tudó személyiség
  • Magabiztos angol nyelvtudás
  • MS Office ismeret

 

Az állás betöltéséhez előny:

  • Ügyfélszolgálaton, egyéb kommunikációs területen szerzett tapasztalat

 

Amit kínálunk:

  • Munkavégzés helye: Budapest, IX. kerület, a Boráros tértől gyalog 7 percre található irodánkban
  • Munkaidő: hétfőtől péntekig 10:00-18:00
  • Hosszú távú, teljes munkaidős munkalehetőség
  • Munkakezdés kiválasztás után azonnal

JELENTKEZEM