Feladatok
Szeretsz emberekkel kommunikálni, segítőkész vagy és jó problémamegoldó képességgel rendelkezel?
Akkor csatlakozz hozzánk!
Feladataid nagyvonalakban:
Ügyfelektől érkező telefonhívások és e-mailek kezelése
Telefonos egyeztetés, partner tájékoztatás
Panaszkezelés
Társosztályok támogatása
Ügyfélszolgálati kisebb statisztikák és riportok vezetése
Elvárások
Legalább középfokú végzettség
Ügyfélszolgálatban szerzett tapasztalat
Felhasználói szintű számítógépes ismeretek (MS Office)
Ügyfélközpontú hozzáállás
Kiváló kommunikációs készség
Probléma megoldó attitűd
Hatékony prioritáskezelés
Nyitott, proaktív személyiség
Előnyt jelent
Angol nyelvismeret, elsősorban írásban
Amit kínálunk
Dinamikus, támogató csapat
Rugalmas és támogató vezetés
???? Versenyképes bruttó alapbér + SZÉP-kártya támogatás
???? Utazási támogatás
???? Céges telefon és laptop
Home office lehetőség: heti 1 nap távoli munkavégzés
8 órás munkarend: törzsidővel és rugalmas vezetői hozzáállással
Biztonság és egészség: balesetbiztosítás és prémium egészségbiztosítási csomag
Kényelem és jólét: ingyen kávé, üdítő, gyümölcsnap, vitamincsomag
Csapatépítés és fejlődés: vállalati rendezvények, tréningek, workshopok, közös élményprogramok
Céginformáció
Cégünk egy globális, több kontinensen tevékenykedő vállalat, amely vezető szerepet tölt be a hűtési megoldások terén. Gyártóüzemei és kereskedelmi egységei több kontinensen találhatók, beleértve Európát, Ázsiát, Afrikát és Amerikát is. Cégünk elkötelezett a fenntarthatóság iránt is, és törekszik a környezetbarát termékek és gyártási folyamatok fejlesztésére. Magyarországon a FMCG területén tevékenykedő nagy márkákat szolgálunk ki, berendezéseik szervizelését, karbantartását, raktározását és mozgatását biztosítjuk számukra. Budapesti telephelyünkre keressük új kollegánkat, az ügyfélszolgálati csapat erősítésére. Anyavállalatunkról további információkat a www.frigoglass.com oldalon találsz.
Jelentkezés módja
A "Jelentkezem" gombra kattintva, küldd el önéletrajzod!