Magyarországon otthon vagyunk,

ezért a számunkra legfontosabb hazai közönséget és vállalatokat

 testreszabott termékekkel szolgáljuk ki.

 

Építsd karrieredet vállalatunknál, a
CIG Pannónia Biztosítónál!

Csatlakozz csapatunkhoz

Ügyfélszolgálati munkatárs

pozícióba!
 

Munkavégzés helye: 1097 Budapest, Könyves K. Krt. 11.

Amiért érdemes csatlakozni hozzánk:

  • biztosítjuk home office lehetőségét,
  • tréningekkel, képzésekkel támogatjuk fejlődésed,
  • fontos számunkra a munka – magánélet egyensúlya,
  • egészségbiztosítás mellett élet- és balesetbiztosítást nyújtunk számodra,
  • utazási biztosításodhoz kedvezményt adunk,
  • kiemelt figyelmet fordítunk szakmai ismereteid elsajátítására, ezért betanításodra komoly gondot fordítunk, amellyel hosszú távon biztosítunk számodra karriert,
  • egy stabil, összetartó, támogató csapat tagja leszel.

Főbb feladataid:

  • a Biztosító saját ügyfeleinek részletes és pontos tájékoztatása a meglévő szerződéseikkel kapcsolatos kérdésekben, elsődlegesen írásban és személyesen, esetenként telefonon,
  • segítséget nyújtasz a kárbejelentésekben, vagy információt adsz a már benyújtott igényekkel kapcsolatban,
  • határidőn belül gondoskodsz a megkeresés pontos és teljeskörű megválaszolásáról, amit adminisztrációs felületeinken dokumentálsz,
  • ügyfélpanaszok azonosítása és rögzítése, majd továbbítása panaszkezelési munkatársaknak.

Téged keresünk, ha az alábbiakkal rendelkezel:

  • 1-3 év ügyfélszolgálati tapasztalattal rendelkezel, (előny biztosítási területen szerzett),
  • legalább középfokú végzettséged van (előny pénzügyi, közgazdasági területen),
  • MS Word, Excel, PowerPoint felhasználó szintű ismeretével,
  • önállóan, proaktívan keresed a megoldást a problémákra, de, ha nem találod, bátran kérsz segítséget,
  • szívesen és könnyen tanulod meg új informatikai rendszerek használatát,
  • nem ijedsz meg a folyamatos tanulástól, (termékeink folyamatosan bővülnek, megújulnak, amihez informatikai rendszerink megújításával alkalmazkodunk) nagy mennyiségű jogi szövegezésű olvasmányban található információ részletes elsajátításától.

Állás, munka területe(i):

  • Ügyfélszolgálat, Vevőszolgálat
  • Személyes ügyfélszolgálat
  • Telefonos ügyfélszolgálat
  • Online ügyfélszolgálat

Jelentkezés módja

Ha fontos számodra, hogy támogatást tudj nyújtani másoknak, és megfelelsz az elvárásokban foglaltaknak
a "Jelentkezem" gombra kattintva,
küldd el hozzánk önéletrajzodat!

JELENTKEZEM