Feladatok

  • ügyfélszolgálatra érkező ügyfelek kiszolgálása, adminisztráció
  • ügyfelekkel történő személyes és telefonos egyeztetés
  • szervizbe érkező készülékek átvétele, szükséges adminisztráció elvégzése
  • webáruházban és intézmények által rendelt termékek, előkészítése, csomagolása, számlázása
  • ACTUAL ügyviteli rendszer használata

Elvárások

  • minimum 2 év ügyfélszolgálati / szerviz-ügyfélszolgálati tapasztalat
  • jó kommunikációs képesség magyarul és angol középszintű nyelvtudás
    (szóban és írásban)
  • Microsoft 365 biztos felhasználói szintű ismeret (Word, Excel)
  • középfokú végzettség

Előnyt jelent

  • GYSE forgalmazói végzettség
  • hasonló munkakörben szerzett tapasztalat

Amit kínálunk

  • szakmai fejlődési lehetőség
  • GYSE tanfolyam beiskolázás
  • jó hangulatú munkahelyi légkör
  • hosszú távon stabil cégháttér
  • rendszeres havi fix fizetés
  • határozatlan idejű munkaszerződés
  • cafetéria (szép kártya)
  • céges SIM kártya
  • munkaidő hétfőtől csütörtökig 7:30-tól 16:00-ig, pénteken 7:30-tól 14:00-ig

Céginformáció

A magyar tulajdonban lévő Elektro-Oxigén Kft. az egészségügy területén országos értékesítési és szervizelési feladatokat lát el 1992 óta.
Budapesti telephelyünkön lévő 21 fős cégünkhöz keresünk 4 fős ügyfélszolgálatunkra új kollégát, aki jól kommunikál, precíz, önálló munkavégzésre képes, csapatjátékos.

MUNKAVÉGZÉS HELYE:
  • 1116 Budapest, Temesvár u. 20.
  • Jó tömegközlekedés, 15 percre Újbuda központtól
    (Allee bevásárlóközpont; Móricz Zsigmond körtér)

Jelentkezés módja

A "Jelentkezés" gombra kattintás után kérjük csatolja magyar nyelvű fényképes önéletrajzát.

JELENTKEZEM