Feladatok

  • Ügyfelek előzetes tájékoztatása
  • Kérelem átvétele/befogadása és nyilvántartása
  • Kérelem érdemi vizsgálata
  • Döntés előkészítésben való részvétel, előterjesztések készítése
  • Szerződéskötésben való részvétel 
  • Üzleti monitoring tevékenység
  • Beváltás esetén közreműködés a beváltási és szükség szerint a behajtási folyamatban
  • A szervezeti egység vezetője által esetileg delegált feladatok ellátása

Elvárások

  • Felsőfokú jogi/ gazdasági végzettség
  • Középfokú angol nyelvtudás
  • Legalább 5 év releváns szakmai, hitelintézetnél szerzett szakmai tapasztalat
  • MS Office magabiztos ismerete (Excel, Outlook, Word)
  • Precíz munkavégzés a határidők pontos tartásával
  • Önállóság, proaktivitás

Amit kínálunk

  • Versenyképes jövedelem
  • Kiemelkedő béren kívüli juttatás
  • Szakmai fejlődési lehetőség
  • Dinamikus csapat
  • Frekventált elhelyezkedés, barátságos, modern környezet

Munkahelyi extrák

  • Kávézó
  • Ingyen gyümölcs, nasi

Céginformáció

A Start Garancia Zrt. állami viszontgarancia mellett nyújt kezességet nemzetgazdaságilag jelentős, nagy volumenű finanszírozási ügyletekhez. A kezességvállalások révén a társaság jelentős méretű beruházások, illetve befektetések megvalósulását segíti elő, és ekképpen hozzájárul Magyarország gazdasági növekedéséhez.

Jelentkezés módja

A „Jelentkezem” gombra kattintás után kérjük csatolja magyar nyelvű fényképes önéletrajzát fizetési igénye megjelölésével.

JELENTKEZEM