Feladatok

  • Ügyfelek és szerződések adatainak nyilvántartó rendszerben történő rögzítése, folyamatos karbantartása
  • Az online nyilvántartó rendszer adatai alapján riportok készítése
  • Számlák, kötvények, fedezetigazolások ellenőrzése
  • Biztosítói portálok használata
  • Kapcsolattartás biztosítókkal adategyeztetés szintjén
  • Egyéb ad hoc adminisztrációs feladatok

Elvárások

  • Minimum középfokú végzettség
  • MS Office erős felhasználó szintű ismerete (Excel, Word)
  • Középfokú angol nyelvtudás szóban és írásban
  • Monotonitástűrés
  • Önálló, pontos és precíz munkavégzés
  • Gyors, logikus gondolkodás, rendszerszemlélet 
  • Megbízhatóság és terhelhetőség

Előnyt jelent

  • Biztosítási területen szerzett tapasztalat
  • Felsőfokú végzettség

Amit kínálunk

  • Stabil, versenyképes fizetés, béren kívüli juttatások, bónusz
  • Hozzáértő, lelkes csapat
  • Szakmai fejlődési lehetőség
  • Nemzetközi vállalati kultúra
  • Cégünk által finanszírozott magánklinikai alapellátás
  • Modern zöld irodaház

Céginformáció

Az Aon a világ egyik vezető biztosítási alkusz, kockázatkezelési és HR tanácsadó cége. 120 országban 50 000 munkavállaló képvisel minket. A Commercial Risk üzletágunk vállalati ügyfeleknek nyújt kockázatkezelési és biztosítási tanácsadást.

Nemzetközi ügyfeleket támogató budapesti csapatunkba keresünk ügyfélkezelő asszisztenst a vezető ügyfélkezelők adminisztratív és operatív támogatására, komplex elektronikus adatkezelésre.

JELENTKEZEM