Feladatok
Meglévő és jövőbeni ügyfelekkel aktív kapcsolattartás telefonon és emailben
Ajánlott értékesítési módszerek és folyamatok használata
Az üzleti és lakossági ügyfelek valós igényeinek felmérése és megértése, az értékesítési lehetőségek kiaknázása
Ügyféltárgyalások szervezése és lefolytatása
Termékek és szolgáltatások bemutatása és ajánlása
Az ügyfélérték növelése
A számukra releváns termékek és szolgáltatások bemutatása és ajánlása
A ONE által előírt értékesítési módszer és folyamatok használata
Meglévő ügyfelek előfizetéseivel kapcsolatos ügyintézés, tájékoztatás
Panaszok, reklamációk kezelése mindig a maximális ügyfél-elégedettség elérése érdekében
Elvárások
Segítőkész, motivált személyiség
Közvetlen és ügyfélorientált
Kiváló szóbeli és írásos kommunikációs készség, megtalálja a közös hangot a munkatársakkal, ügyfelekkel
Középfokú, lehetőleg kereskedelmi vagy kommunikációs végzettség, vagy ennek megfelelő gyakorlat
A vállalati irányelveknek megfelelően dolgozik
Jó csapatjátékos
Törekszik a folyamatos fejlődésre
Jól kezeli a változásokat
Alapszintű angol nyelvismeret
Amit kínálunk
A munkakör célja az ügyfélkiszolgáláshoz kapcsolódó mennyiségi és minőségi
célok elérése, s ezzel a vállalat stratégiai céljainak megvalósítása a ONE Üzleti hálózatában
Céginformáció
A munkakör célja az ügyfélkiszolgáláshoz kapcsolódó mennyiségi és minőségi
célok elérése, s ezzel a vállalat stratégiai céljainak megvalósítása a ONE Üzleti hálózatában
Jelentkezés módja
VÁRJUK FÉNYKÉPES ÖNÉLETRAJZODAT !