Feladatok

•Meglévő partnereinkkel történő folyamatos kapcsolattartás és ügyeik gondozása
•A további együttműködéshez szükséges üzleti és jogi oktatási anyag átadása
•Telefonos tanácsadás és konfliktuskezelés telefonon
•Új ügyfelekkel történő kapcsolatfelvétel és tájékoztatás
•Híváskezelések folyamatos adminisztrációja

Elvárások

•Call Centerben szerzett tapasztalattal,
•Magabiztos és meggyőző kommunikációs képességgel
•Tárgyalóképes német nyelvtudással (szóban és írásban)
•Megfelelő számítógépes ismeretekkel (pl. Office alkalmazások: Outlook, Word, Access)
•Önállósággal, de csapatmunkához szükséges hozzáállással
•Ügyfélbarát kommunikációval szóban és írásban
•Proaktív, precíz munkavégzéssel
•Problémamegoldó képességgel

Előnyt jelent

•Idősgondozás területén szerzett tapasztalat
•Nővér, vagy szakápolói végzettség, ill. ismeretek

Amit kínálunk

•Versenyképes jövedelem + kiegészítő juttatások
•Csapatépítő rendezvények
•Rendezett, stabil munkakörülmények
•Fejlődési lehetőségek, ide értve a németországi továbbképzést is

Munkahelyi extrák

  • Céges rendezvények
  • Parkoló
  • Ingyen gyümölcs, nasi
  • Ingyen kávé, üdítő

Céginformáció

Németországban és Magyarországon az idősgondozás szakterületén piacvezető multinacionális vállalat keres bővülő, dinamikus csapatába telefonos ügyfélkapcsolati munkatársat. A kommunikáció 7 ország közel 300 alkalmazottja és több ezer szerződő ügyfele között német nyelven történik, ezért a magabiztos német nyelvtudás előfeltétel. Célkitűzéseink elérésében érdekelt, ambiciózus kollégánk szakmai felkészültségét cégünk biztosítja.

Jelentkezés módja

A  Jelentkezem gombra kattintásával kérjük csatolja német nyelvü önéletrajzát.

JELENTKEZEM