Beérkező telefonhívások, jelzések és e-mailek kezelése, feldolgozása.
Saját fejlesztésű programok használata – melynek fejlesztésében akár te is részt tudsz venni
12 órás készenléti jellegű műszakok (nappalos reggel 8-tól este 8 óráig, éjszakás este 8 órától reggel 8-ig), melyek beosztását igényeidet meghallgatva, együtt készítjük el 1 hónappal előre.Van lehetőség rövidített műszakokra is .(Hétköznap 11 órától-este 8 óráig)
Elvárások
Felhasználó szintű számítógépes ismeret
Word, Excel és E-mail kliens – a többire mi megtanítunk! ;)
Emberközpontúság – Nálad már csak Buddha türelmesebb és Teréz Anya segítőkészebb, de szereted hasznosnak érezni magad, jól esnek az elismerő szavak és szereted a kihívásokat– akkor kellesz nekünk!
Do you speak English? – minimum társalgási szinten beszélsz és írsz? – tudd elmondani az instrukciókat külföldi ügyfeleinknek is.
+ 1 érv mellettünk: Most jöttél haza külföldről és nem szeretnéd elveszíteni a megszerzett nyelvi tudásodat, nálunk szinten tarthatod!
Előnyt jelent
Ügyfélszolgálaton, Vevőszolgálaton vagy Call Centerben szerzett tapasztalat, akár külföldön is.
Nyitottság műszaki témák iránt
Jó probléma megoldó képesség
Egyéb idegen nyelv ismerete
Amit kínálunk
Bejelentett, alkalmazotti munkaviszony
Stabil, megbízható munkahely, amely folyamatosan fejlődik
100%-ban magyar tulajdonú cég, szuper jófej főnökökkel!
Menő munkakörnyezet – távol a város zajától egy kedves és békés utcában, mesés irodában, ingyen parkolási lehetőséggel
Bicikli és roller tárolási lehetőség a cég területén belül
Ingyen kávé, tea korlátlan mennyiségben (olykor gyümölcs, süti és pizza is van)
Odafigyelés a munkavállalói élményre
Dinamikus, pozitív szemléletű csapat
Folyamatos fejlődési lehetőség (személyre szabott tréningek)
Ingyenes angol képzés
Csapatépítő programok
Ebédedet nálunk akár a teraszon is elfogyaszthatod (télen is, ha bírod a hideget)