Feladatok

  • A Részvényes, az Igazgatóság és a Felügyelőbizottság működésével összefüggő szervezési, ügyviteli feladatok ellátása,
  • A Társaság kijelölt vezető testületei üléseinek támogatása (előkészítés, jegyzőkönyv-vezetés, határozatok, kiadott feladatok nyilvántartása, végrehajtásuk figyelemmel kísérése)
  • A vezető testületi tagok kijelölésével és változásaival kapcsolatos adminisztrációs feladatok végzése, az érintett szakterületek bevonásával,
  • Együttműködés a Társaság szakterületeivel a vezetői testületi előterjesztések véglegesítése érdekében.

Elvárások

  • Egyetemi vagy főiskolai végzettség
  • 1-3 éves vezetői testület operatív támogatási területén szerzett tapasztalat
  • Kommunikációs készséged mind szóban, mind írásban kiváló
  • Precízen, pontosan végzed a munkád
  • Szeretsz és tudsz is csapatban dolgozni

Előnyt jelent

  • Sharepoint kezelési gyakorlat
  • Magas fokú MS Office felhasználói szint

Amit kínálunk

  • Cafeteria, amit személyre szabhatsz
  • Teljesítmény értékelő és ösztönző rendszer
  • További juttatások: céges laptop, mobiltelefon, szerződött partneri kedvezmények (színház, szálláshely)
  • Megbízható, stabil vállalati környezet
  • Hosszú távú, biztos munkahely
  • Szakmai kihívást jelentő, érdekes feladatok
  • Igényes munkakörnyezet
  • Jó csapat

Céginformáció

Szeretnél egy nagy múltra visszatekintő, magyar nagyvállalatnál dolgozni? Kihívást jelentő feladatokat keresel? A Magyar Posta Zrt. Társasági Döntéstámogató Osztálya Társaságirányítási munkatárs munkakörbe munkatársat keres.

Jelentkezés módja

Kérjük, pályázatát a jelentkezem gombra kattintva küldje el.

JELENTKEZEM


Cégnév: Magyar Posta Biztosító Zrt.
Állás helye:
Állás-kategóriák:
Állásnév: