Prohuman állás

 

Feladatok:

  • Ajánlatok és szerződések előkészítése
  • Az értékesítési csapat napi adminisztratív támogatása
  • Jogi és pénzügyi egyeztetések lebonyolítása, szükséges anyagok és szerződések módosítása
  • Értékesítéstámogató anyagok ellenőrzése és frissítése, árajánlat sablonok, kommunikációs segédanyagok, szolgáltatásokat bemutató prezentációk készítése
  • Szerződési nyilvántartás rendszereinek kezelése, hatékonyságának javítása
  • Egyéb belső rendszerekben történő adatbevitel, adatok gyűjtése és megküldése érintett kollégák számára

Elvárások:

  • Profi adminisztrációs készségek, és azok naprakészen tartása
  • Precizitás, lényeglátás és igényesség a munkád iránt
  • Képesség gyors tanulásra a szakma- és ügyfélspecifikus tényezőkben
  • Monotonitás tűrése, a visszatérő feladatok elvégzésének problémamentes kezelése
  • Magas szintű érzékenység a szerződések és azok részleteinek kezelésében
  • Magabiztos angol nyelvtudás
  • Adminisztrációban szerzett minimum 2 éves tapasztalat

Amit kínálunk:

  • Komplex juttatási csomag (alapbér, cafeteria, teljesítmény alapú mozgóbér, képzési lehetőségek)
  • Céges laptop és mobiltelefon
  • Folyamatos szakmai fejlődési lehetőség
  • Pozitív, nyitott vállalati légkör
  • A próbaidő után heti egy Home Office lehetőség

 

Prohuman állás

JELENTKEZEM