Feladatok

Leendő kollégánk főbb feladatai az alábbiak lesznek:

  • Az értékesített berendezések telepítése, üzembe helyezése, javítása, időszakos karbantartása, üzemeltetése;
  • A felhasználók oktatása, betanítása a berendezések kezelésére.
  • A hibajegy kezelő rendszer használata, adminisztrációs feladatok ellátása
  • Ügyfelek szakmai támogatása.

 

A munkavégzés helye: Budapesti telephelyről indulva, az ország azon területe, amit az alvállalkozó partnerek nem fednek le.

Elvárások

Nálunk a helyed, ha:

  • szereted a szakmai kihívásokat,
  • szeretnél egy lendületes, fiatalos csapatban dolgozni,
  • agilis, megbízható, lojális vagy és
  • jó kommunikációs készséggel rendelkezel.
  • Érdeklődsz az informatikai eszközök, automaták, kioszkok javítása-, karbantartása iránt,
  • szívesen vállalsz aktív, utazással járó pozíciót,
  • szívesen részt veszel esetenként a termékek előállítási folyamatában is.
  • Precíz, önálló, megbízható munkavégzés jellemző rád,
  • feladataidat elkötelezetten végzed,
  • nem riadsz vissza a műszaki problémák megoldásától,
  • van jogosítványod és autóvezetési tapasztalatod.

Előnyt jelent

  • jegykiadó automaták szervizelésében való jártasság
  • angol nyelv ismerete

Amit kínálunk

  • családias hangulatú munkakörnyezet
  • versenyképes jövedelem
  • bónusz rendszer
  • gépjármű használat
  • általános munkarend, esetenként munkaidőn kívüli munkavégzés

JELENTKEZEM