Feladatok:

  • A beérkező hibajegyek azonnali regisztrálása és nyomon követése a fejlesztett hibajegykezelő rendszerben, a probléma gyors és pontos dokumentálása érdekében

  • A munkafeladatok kiosztása és priorizárlása a szervizes kollégák számára

  • Munkalapok elektronikus feldolgozása és adminisztrálása

  • Folyamatos kapcsolattartás telefonon és e-mailben, biztosítva, hogy a hibajegyekkel kapcsolatos információk pontosan és időben eljussanak az ügyfelekhez és a szervizes kollégákhoz

  • A rendszeres, ütemezett karbantartási feladatok, illetve egyéb előre ütemezett munkák időpontjainak nyomon követése, rögzítése és pontos adminisztrációja a zökkenőmentes működés biztosítása céljából

Elvárások:

  • Hasonló munkakörben szerzett tapasztalat

Amit kínálunk:

  • BKK bérlet térítés

  • Cafeteria juttatás

  • Heti 2 nap home office lehetőség

  • Hosszú távú, stabil munkalehetőség egy sikeres vállalatnál

  • Támogató, barátságos csapat

Egyéb információ az állásról:

Tájékoztatjuk, hogy a Pannonjob Kft. álláshirdetéseire adatbázisába történő jelentkezésével, cégünk automatikusan Ön által elfogadottnak tekinti az adatvédelmi tájékoztatót, amely a következő linken tekinthető meg: Adatvédelmi tájékoztató

JELENTKEZEM


Referenciaszám: 327ce4
Cégnév: Pannonjob Kft.
Kapcsolattartó: Guthy Alex
Jelentkezés telefonon: +36203534245
Jelentkezés online: guthy.alex@pannonjob.hu
Állás helye:
Állás-kategóriák:
Állásnév: