A beérkező hibajegyek azonnali regisztrálása és nyomon követése a fejlesztett hibajegykezelő rendszerben, a probléma gyors és pontos dokumentálása érdekében
A munkafeladatok kiosztása és priorizárlása a szervizes kollégák számára
Munkalapok elektronikus feldolgozása és adminisztrálása
Folyamatos kapcsolattartás telefonon és e-mailben, biztosítva, hogy a hibajegyekkel kapcsolatos információk pontosan és időben eljussanak az ügyfelekhez és a szervizes kollégákhoz
A rendszeres, ütemezett karbantartási feladatok, illetve egyéb előre ütemezett munkák időpontjainak nyomon követése, rögzítése és pontos adminisztrációja a zökkenőmentes működés biztosítása céljából
Hasonló munkakörben szerzett tapasztalat
BKK bérlet térítés
Cafeteria juttatás
Heti 2 nap home office lehetőség
Hosszú távú, stabil munkalehetőség egy sikeres vállalatnál
Támogató, barátságos csapat
Tájékoztatjuk, hogy a Pannonjob Kft. álláshirdetéseire adatbázisába történő jelentkezésével, cégünk automatikusan Ön által elfogadottnak tekinti az adatvédelmi tájékoztatót, amely a következő linken tekinthető meg: Adatvédelmi tájékoztató
A "Feliratkozom" gombra kattintva elfogadja az általános biztonsági és szerződési feltételeinket.
Referenciaszám: | 327ce4 |
Cégnév: | Pannonjob Kft. |
Kapcsolattartó: | Guthy Alex |
Jelentkezés telefonon: | +36203534245 |
Jelentkezés online: | guthy.alex@pannonjob.hu |
Állás helye: | |
Állás-kategóriák: | |
Állásnév: |