Feladatok

  • a dedikált SSC csoport munkájának szakmai támogatása, a feladatok kiosztása, vezetői ellenőrzési feladatok végrehajtása;
  • tudásmenedzsment feladatok ellátása;
  • operatív feladatok ellátása:
    • bejövő számlák rendszerünkben való rögzítése;
    • kimenő számlák kiállítása, rendszerben való rögzítése;
    • ügyfelek, alvállalkozók, légi- és hajós társaságok tarifáinak, díjszabásának rögzítése az operatív elszámolási rendszer támogatásához;
    • ügyfél riportok elemzése;
    • a rögzített adatok ellenőrzése, időszakonkénti felülvizsgálata;
  • egyéni és csoportteljesítmény folyamatos monitorozása, javaslattétel a fejlesztésre, aktív részvétel a javító intézkedések végrehajtásában;
  • társosztályok munkájának hatékony támogatása, a kooperáció biztosítása, a hatékony információáramlás elősegítése;
  • riportálás az SSC osztály vezetője felé.

Elvárások

  • 3-5 év releváns szakmai tapasztalat;
  • 1-3 év vezetői tapasztalat;
  • releváns tanulmányok logisztika és/vagy szállítmányozás szakirányban;
  • magabiztos, aktív, minimum középfokú angol nyelvtudás;
  • magas szintű Excel-ismeretek.

Előnyt jelent

  • ha ismersz további nyelveket (pl. német);
  • ha dolgoztál már Cargowise1 TMS rendszerben;
  • ha van gazdasági diplomád.

Amit kínálunk

  • stabil és hosszútávú munkalehetőséget egy német hátterű multinacionális vállalatnál;
  • versenyképes juttatási csomagot;
  • kiszámítható munkaidőt;
  • bejelentett, szabályos foglalkoztatást;
  • szakmai fejlődési lehetőséget;
  • szakmai támogatást és egyértelmű elvárásokat;
  • összetartó, fiatalos csapatot és kellemes munkahelyi légkört;
  • frissen felújított, tágas, fényes irodát lazy roommal;
  • hetente gyümölcsnapot, és az irodában mindig van kávé, tea;
  • a munkába járás támogatását;
  • próbaidő után lehetőséget a hibrid munkavégzésre - (heti 2 nap irodai munkavégzés, a többi munkanapokon home office) és természetesen az otthoni munkavégzéshez szükséges eszközöket;
  • rendszeres csapatépítő programokat;
  • kutyabarát irodát;
  • jógát az irodában;
  • a biciklizés szerelmeseinek zárható kerékpártárolót és zuhanyzót;
  • a piaci átlagnál magasabb összegű havi SZÉP-kártya feltöltést a próbaidő lejártát követően (a mindenkor hatályos Cafeteria-szabályzatunk szerint);
  • egészségbiztosítást (széleskörű járóbetegellátást, éves szűrővizsgálatokat, fogászati ellátást valamint ügyeleti ellátást magánkórházban);
  • próbaidő lejárta után lehetőséget az éppen futó német nyelvtanfolyamokhoz való csatlakozásra.

Munkahelyi extrák

  • Zuhanyzási lehetőség
  • Céges rendezvények
  • Kerékpártároló
  • Parkoló
  • Kutyabarát
  • Ingyen gyümölcs, nasi
  • Ingyen kávé, üdítő
  • Játéksarok

Céginformáció

A Hellmann Worldwide Logistics-nél 57 országban,  243 irodában több mint 12 300 munkatársunk dolgozik. Hála a folyamatos fejlesztéseknek, a cégcsoport 1871-es alapítását követően hamar vált a szállítmányozási piac egyik vezető szereplőjévé. Magyarországon 2001 óta vagyunk jelen, szolgáltatásaink a klasszikus speditőrtevékenységen túl kiterjednek a közúti, vasúti, tengeri és légi szállítmányozásra is. 

Jelentkezés módja

Kérjük, hogy jelentkezésed önéletrajz és fizetési igény megjelölésével küldd el!

JELENTKEZEM