Debrecenben található partnerünk új munkatársát keresi!


Feladatok / Tasks

  • Képzési anyagok kezelése és folyamatos frissítése a vállalat és ügyfelek számára

  • Új belépők és meglévő csapattagok oktatása, képzési ütemtervek kidolgozása

  • Ügyfélszolgálati interakciók (hívások, e-mailek, chatek) értékelése és visszajelzés biztosítása

  • Minőségbiztosítási ellenőrzések végrehajtása, teljesítménytrendek elemzése

  • Fejlesztési lehetőségek azonosítása és képzési programok kialakítása

  • Szoros együttműködés a különböző csapatokkal a szolgáltatás minőségének javítása érdekében


Amit nyújtunk / Offer

  • Versenyképes fizetés és juttatások

  • Karrierfejlődési és továbbképzési lehetőségek

  • Dinamikus, támogató munkakörnyezet

JELENTKEZEM