Feladatok

  • Munkavégzés helye és módja
    • A munkavégzése helye: az Alapítvány III. kerületi irodája és az általa fenntartott intézmények székhelyei és telephelyei (országosan, a jelentkező igények szerint), továbbá home office munkavégzés.
    • A fejlesztési és üzemeltetési igazgatója irányításával történő feladatvégzés, együttműködés az Alapítvány és az általa fenntartott intézmények munkatársaival.
  • Informatikai rendszer üzemeltetése és karbantartása
    • Az Alapítvány és az általa fenntartott intézmények informatikai infrastruktúrájának (szerverek, hálózatok, munkaállomások) folyamatos felügyelete és üzemeltetése.
    • Hardveres és szoftveres problémák diagnosztizálása és elhárítása.
    • Hálózati eszközök (routerek, switchek, Wi-Fi hozzáférési pontok) konfigurálása és karbantartása.
  • Adatbiztonság és mentések kezelése
    • Adatmentési és visszaállítási folyamatok kidolgozása és végrehajtása.
    • Vírusvédelem és egyéb biztonsági intézkedések fenntartása.
    • Jogosultságkezelés és adatvédelmi szabályok betartása.
  • Szoftverek és rendszerek kezelése
    • Operációs rendszerek és egyéb alkalmazások telepítése és frissítése.
    • Az oktatási intézmények számára szükséges szoftverkörnyezet biztosítása és támogatása.
  • Felhasználói támogatás
    • Az Alapítvány és az általa fenntartott intézmények dolgozóinak informatikai támogatása.
    • Informatikai eszközök használatával kapcsolatos képzések és tájékoztatók tartása.
    • Helpdesk rendszer működtetése és hibabejelentések kezelése.
  • Beszerzés és eszközgazdálkodás
    • Informatikai eszközök és szoftverlicencek nyilvántartása.
    • Új eszközök és szoftverek beszerzésének előkészítése.
    • Kapcsolattartás informatikai beszállítókkal és szolgáltatókkal.
  • Dokumentáció és jelentések készítése
    • IT infrastruktúrával kapcsolatos dokumentációk vezetése.
    • Jelentések készítése a vezetőség számára az informatikai rendszer állapotáról.

Elvárások

Munkakör betöltésének feltételei:
  • Informatikai végzettség (minimum középfokú, de felsőfok előny).
  • Legalább 3-5 év tapasztalat rendszergazdaként.
  • Hálózati ismeretek (TCP/IP, VPN, VLAN, tűzfalak beállítása).
  • Biztonsági megoldások (vírusvédelem, jogosultságkezelés) ismerete.
  • Felhasználóbarát szemlélet, jó problémamegoldó készség.
  • B kategóriás jogosítvány és utazási hajlandóság az Alapítvány és az általa fenntartott intézmények között.

Előnyt jelent

  • Oktatási intézményekben szerzett informatikai tapasztalat.
  • Szervervirtualizációs megoldások ismerete.
  • Microsoft 365 és Google Workspace adminisztrációs tapasztalat.
  • Rendszergazdai tanúsítvány.

Amit kínálunk

  • Teljes munkaidő, heti 40 óra.
  • Rugalmas munkarend, esetenként helyszíni kiszállásokkal.
  • Versenyképes fizetés
  • Mobil flotta kedvezmény csomagok
  • Folyamatos szakmai fejlődési lehetőség, képzések támogatása.

Céginformáció

  • A Magyar Máltai Szeretetszolgálat Iskola Alapítvány köznevelési intézmények fenntartójaként azzal a céllal jött létre, hogy szemléletmódjához igazodva különös figyelmet fordítson a gyerekekre.
  • Profiljában a köznevelés, a szakképzés és a felnőttképzés is megtalálható. Az Alapítvány fenntartásában óvodák, iskolák, szakképző intézmények, fejlesztő iskolák vannak, valamint több felnőttképzési tanfolyamot is tartanak.

Jelentkezés módja

  • Jelentkezés szakmai életrajz megküldésével a JELENTKEZÉS gombra kattintva.

JELENTKEZEM