Feladatok

  • a szervezet rendezvényeinek tervezése, szervezése, előkészítése, végrehajtása és nyomon követése (konferenciák, fórumok, tréningek, protokoll fogadások, sajtónyilvános események, webináriumok)
  • rendezvények meghirdetése, elektronikus meghívók kiküldése hírlevélküldő rendszereken keresztül
  • rendezvényekről beszámoló készítése, közzététel a weboldalon és social csatornákon, social media felületek napi szintű kezelése, fejlesztése
  • eseményfotózás, regisztráció
  • rendezvényekkel kapcsolatos teljes körű adminisztráció (rendezvénynaptár vezetése, megrendelések, szerződések ügyintézése, kimutatások készítése)
  • rendezvényekkel, eseményekkel kapcsolatos belső egyeztetések lefolytatása, napi együttműködés a társosztályokkal
  • rendezvényekhez kapcsolódó beszerzések teljes körű ügyintézése (reklámajándéktárgyak, arculati hordozók)
  • bérbeadás: a kamara helyiségeinek rendezvényhelyszínekként történő bérbeadása, a rendezvényeket, helyiségbérletet érintő tárgyalások, egyeztetések szervezése, lefolytatása, bejárások, terepszemlék lebonyolítása, szerződéskötések ügyintézése, kapcsolattartás
  • közreműködés a kamara belső és külső kommunikációs tevékenységében

Elvárások

  • felsőfokú szakirányú végzettség
  • szakmai tapasztalat üzleti (b2b) kommunikáció és rendezvényszervezés területén
  • 3-5 év tapasztalat rendezvényszervezési területen
  • Microsoft Office (Excel, Word, PowerPoint) haladó szintű ismerete
  • B kategóriás jogosítvány, saját tulajdonú gépjármű
  • társalgási szintű angolnyelv-tudás
Képességek:
  • önálló munkavégzésre való képesség, még időnyomás alatt is
  • rendszerszemlélet, kiváló szervezőkészség és az események részleteire való odafigyelés
  • kiváló kapcsolatteremtő és kommunikációs készség, ügyfélközpontú szemlélet, proaktivitás
  • jó szövegírási, fogalmazási készség
  • pontosság, igényes munkavégzés, terhelhetőség
  • magabiztos, határozott, precíz, munkájára igényes személyiség
  • akarjon fejlődni és új ismereteket elsajátítani, az új feladatokra lehetőségként tekintsen

Előnyt jelent

Wordpress és hírlevélküldő alkalmazások, CRM adatbázisok haladó szintű ismerete (nem programozói szinten)

Amit kínálunk

  • összetett, változatos munkakör, kihívást jelentő feladatok
  • hosszú távú munkalehetőség
  • fejlődési lehetőség
  • kiszámíthatóság
  • modern, belvárosi irodaházban történő munkavégzés
  • béren kívüli juttatások

Munkahelyi extrák

  • Parkoló

Céginformáció

A Hajdú-Bihar Vármegyei Kereskedelmi és Iparkamara (HBKIK) törvény által létrehozott köztestület, 1850. évi megalakításától fogva a gazdaság iránytűjeként áll a térség vállalkozóinak szolgálatában.Célunk, hogy érdekegyeztető, értékközvetítő tevékenységeinkkel, szolgáltatásainkkal hozzájáruljunk a tagok, a vállalkozó szervezetek valamint a vármegye és a régió gazdasági sikeréhez, az üzleti forgalom biztonságának és a tisztességes piaci magatartás érvényre juttatásához, továbbá tagjaink, a gazdasági tevékenységet folytató vállalkozók általános és együttes érdekérvényesítésének ellátásához, a lehető legmagasabb színvonalú szolgáltatásokat és szakmai tanácsokat nyújtva számukra.

Jelentkezés módja

A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
  • szakmai önéletrajz, motivációs levél, egyetemi / főiskolai, és egyéb szakképzettséget tanúsító okiratok másolata, nyelvvizsga bizonyítvány/ok másolata
  • Kérjük, adja meg: bruttó fizetési igényét
  • Kérjük, jelölje meg: mely időponttól tudná betölteni a pozíciót

JELENTKEZEM