Feladatok

  • Kapcsolattartás az ügyfelekkel személyesen, telefonon és e-mailen
  • Postázási feladatok
  • A tárgyalók felkészítése ügyfelek fogadására
  • Hitelesítések előkészítése
  • Egyéb adminisztratív feladatok ellátása (különösen közjegyzői eljárásokkal kapcsolatosan)

Elvárások

  • Angol nyelv folyékony társalgási szintű ismerete
  • Legalább középfokú végzettség
  • Pontos, precíz és gyors munkavégzés
  • Ügyfélorientált szemlélet
  • Felhasználói szintű számítógépes ismeretek

Előnyt jelent

  • Jó közösségi szellem
  • Jogi asszisztensi/igazságügyi ügyintézői végzettség
  • Gépírási készség

Amit kínálunk

  • Hosszú távú foglalkoztatás
  • Kiemelkedő infrastruktúra
  • Családias légkör
  • Képzéseken való részvétel biztosítása

Munkahelyi extrák

  • Céges étkező
  • Orvosi felügyelet
  • Céges rendezvények

Céginformáció

Budapest VI. kerületi közjegyzői irodánkba (1065 Budapest, Bajcsy-Zsilinszky út 61. IV. em. 4.) kifejezetten recepciós (közjegyzői irodai ügyintéző) állás betöltésére keresünk munkatársat, 2025. március 1-i kezdéssel.

Jelentkezés módja

Az önéletrajzokat (illetőleg, ha az életrajz angolszász típusú, a kapcsolódó motivációs levelet) elektronikus formában várjuk a nettó bérigény megjelölésével. A pályázatokat kifejezett hozzájárulás nélkül legfeljebb a pályázati határidő lejártától számított 1 hónapig őrizzük meg. A pályázó hozzájárulása esetén önéletrajzát az állás betöltésétől számított legfeljebb 4 hónapig őrizzük meg.

JELENTKEZEM