Feladatok

  • Udvarias, barátságos, professzionális recepciós és postai szolgáltatások nyújtása az irodába érkező vagy ott dolgozók számára,
  • A beérkező (telefonon, e-mailben vagy személyesen érkező) kérdések kezelése, szükség esetén továbbítása a felelősökhöz, a vezetőség időben történő tájékoztatása a kérdésekről,
  • Az alkalmazottak / vállalkozók / látogatók kártyáival kapcsolatos folyamatok pontos kezelése, a látogatók regisztrálása, az érvényes folyamatok és a kapott útmutatások követése,
  • Adminisztráció, nyilvántartások készítése minden olyan folyamatra vonatkozóan, amelyben a recepció részt vesz, az érvényes folyamatokkal és a kapott iránymutatásokkal összhangban,
  • Napi helyszíni bejárás az épületben felmerülő problémák azonosítása érdekében, lista készítése és megosztása az illetékes csapattagokkal intézkedés céljából,
  • A bejövő és kimenő posta (beleértve a postai és futárpostát) kezelése, a szükséges nyilvántartások vezetése és a szükséges statisztikák elkészítése az érvényes folyamatoknak vagy iránymutatásoknak megfelelően,
  • Proaktív hozzáállás javaslatok és kezdeményezések révén a gyors és zökkenőmentes szolgáltatás érdekében.

Elvárások

  • Ügyfélszolgálati vagy adminisztrációs tapasztalat,
  • Jó kommunikációs készség szóban és írásban, magyar és angol nyelven egyaránt,
  • Irodai környezetben szerzett tapasztalat, leginkább vállalati környezetben,
  • Barátságos, vidám személyiség, aki nehéz helyzetben is képes pozitívan viselkedni,
  • Kiemelkedő interperszonális készségek, udvarias és professzionális minden kommunikáció során,
  • Képes a feladatok rangsorolására és hatékony koordinálására, biztosítva a határidők betartását,
  • Pozitív hozzáállás a rutinfeladatokhoz,
  • Szeret önállóan és egy nagyobb csapat részeként is dolgozni,
  • Megérti és értékeli a diszkréció fontosságát,
  • Csapatjátékos, aki hatékonyan bánik a kollégákkal és az ügyfelekkel egyaránt.

Amit kínálunk

  • Stabil munkáltatói háttér – amerikai hátterű multinacionális, tőkeerős vállalat, világszinten több, mint 100 000 munkavállaló, Magyarországon 350+ munkatárs
  • Fiatalos csapat
  • Versenyképes fizetés – teljesen bejelentett munkabér, minden jogi előírásnak megfelelő teljes munkaidejű foglalkoztatás
  • Fejlődési lehetőség – rengeteg belső képzési lehetőség, hosszútávú karrier és előrelépési lehetőségek
  • A legmodernebb igényeknek minden szempontból megfelelő irodai munkakörnyezet – elkötelezettek vagyunk az ökológiai lábnyomunk minimalizálásában

Munkahelyi extrák

  • Céges rendezvények
  • Parkoló
  • Ingyen gyümölcs, nasi
  • Ingyen kávé, üdítő

Céginformáció

A CBRE GWS Kft. piacvezető ingatlankezelő vállalat, amely széleskörű szolgáltatásokat nyújt az ingatlanok karbantartásában és üzemeltetésében. A cég különböző területeken irodaházakban, kiskereskedelmi és ipari ingatlanokban és egyéb létesítményekben szakértői megoldásokat kínál ügyfelei számára. A CBRE GWS elkötelezetten dolgozik az ügyfelek elégedettségéért magas színvonalú szolgáltatásokat nyújtva, amelyhez folyamatosan keresi bővülő csapatába a tehetséges és motivált szakembereket.

Jelentkezés módja

Amennyiben a hirdetés felkeltette az érdeklődését, úgy várjuk jelentkezését angol és magyar nyelvű fényképes önéletrajzával bruttó fizetési igényének megjelölésével.

JELENTKEZEM