Feladatok

  • Látogatókat, ügyfeleket, vendégeket fogad és üdvözöl, eligazodást, felvilágosítást ad, koordinálja mozgásukat az iroda területén;
  • E-maileket, telefonhívásokat fogad;
  • A napi irodai működés támogatása;
  • Dokumentációk napi kezelése, iktatása, szkennelése
  • Együttműködik az üzemeltetési munkatárssal az őt is érintő napi és esetileg felmerülő feladatok ellátásában;
  • Postai és futárszolgáltatások ügyintézése, küldemények átvétele; ezekhez tartozó programok használata;
  • Csomagok összeállítása;
  • Tárgyalók foglalása, és gondoskodás a megbeszéléseken szükséges bekészítésekről;
  • A Társaság központi e-mail címére érkező megkeresések továbbítása az illetékes szakmai igazgatóságok felé

Elvárások

  • Min. középfokú végzettség
  • Magabiztos angol nyelvtudás szóban és írásban
  • Ügyfélközpontúság
  • Jó kapcsolatteremtő, kommunikációs készség
  • Határozott fellépés
  • Kiváló problémamegoldó képesség
  • Ambiciózus személyiség
  • Konstruktivitás, kreatív gondolkodás
  • Önállóság, felelősségteljes munkavégzés ugyanakkor csapatmunkára való képesség
  • Nagy munkabírás, jó stressztűrő képesség

Előnyt jelent

  • Hasonló területen szerzett tapasztalat

Amit kínálunk

  • Versenyképes juttatási csomag
  • Támogató kollégák
  • Stabil, nemzetközileg is fejlődő vállalati háttér

Céginformáció

Partnerünk egy dinamikusan fejlődő, gyártási területen működő vállalat. Jelenleg front-desk csapatukba keresünk egy ügyfélközpontú és precíz recepciós kollégát, aki hozzájárul a gördülékeny működéshez és a napi folyamatok zavartalan lebonyolításához.

Jelentkezés módja

Jelentkezni fényképpel ellátott, bérigényt tartalmazó magyar vagy angol nyelvű önéletrajz elküldésével lehetséges.

JELENTKEZEM