Látogatókat, ügyfeleket, vendégeket fogad és üdvözöl, eligazodást, felvilágosítást ad, koordinálja mozgásukat az iroda területén;
E-maileket, telefonhívásokat fogad;
A napi irodai működés támogatása;
Dokumentációk napi kezelése, iktatása, szkennelése
Együttműködik az üzemeltetési munkatárssal az őt is érintő napi és esetileg felmerülő feladatok ellátásában;
Postai és futárszolgáltatások ügyintézése, küldemények átvétele; ezekhez tartozó programok használata;
Csomagok összeállítása;
Tárgyalók foglalása, és gondoskodás a megbeszéléseken szükséges bekészítésekről;
A Társaság központi e-mail címére érkező megkeresések továbbítása az illetékes szakmai igazgatóságok felé
Elvárások
Min. középfokú végzettség
Magabiztos angol nyelvtudás szóban és írásban
Ügyfélközpontúság
Jó kapcsolatteremtő, kommunikációs készség
Határozott fellépés
Kiváló problémamegoldó képesség
Ambiciózus személyiség
Konstruktivitás, kreatív gondolkodás
Önállóság, felelősségteljes munkavégzés ugyanakkor csapatmunkára való képesség
Nagy munkabírás, jó stressztűrő képesség
Előnyt jelent
Hasonló területen szerzett tapasztalat
Amit kínálunk
Versenyképes juttatási csomag
Támogató kollégák
Stabil, nemzetközileg is fejlődő vállalati háttér
Céginformáció
Partnerünk egy dinamikusan fejlődő, gyártási területen működő vállalat. Jelenleg front-desk csapatukba keresünk egy ügyfélközpontú és precíz recepciós kollégát, aki hozzájárul a gördülékeny működéshez és a napi folyamatok zavartalan lebonyolításához.
Jelentkezés módja
Jelentkezni fényképpel ellátott, bérigényt tartalmazó magyar vagy angol nyelvű önéletrajz elküldésével lehetséges.