Feladatok

  • Beérkező áru fogadása, átvétele, betárolása
  • Kimenő áru összekészítése, csomagolása, kiadása
  • Áruk mozgatása megfelelő eszközök segítségével 
  • Áruk mozgásának számítógépes rendszerben történő rögzítése 
  • Raktári készlet kezelése, vezetése számítógépes rendszerben
  • Utánrendelések indítása, kezelése
  • Megbízóval való aktív kapcsolattartás, egyeztetés, problémamegoldás
  • Általános raktári adminisztráció, dokumentáció
  • Egyéb, raktárban felmerülő feladatok ellátása csapatmunkában

Elvárások

  • Minimum középfokú végzettség
  • Legalább 3 év raktári tapasztalat 
  • Magabiztos felhasználói szintű számítógépes ismeretek (MsOffice - Word, Excel, Outlook)
  • Targoncavezetői engedély (ritkán kell használni a targoncát a munkavégzés során)
  • Önálló, felelősségteljes személyiség
  • Ügyfél/szolgáltatás-orientált hozzáállás és kommunikáció
  • Talpraesett, megbízható személyiség
  • Kiváló problémamegoldó készség

Amit kínálunk

  • Stabil multinacionális vállalat 
  • Kiváló munkahelyi körülmények 
  • Kiszámítható, tervezhető munkarend (hétfőtől-péntekig normál 8 órás nappalos munkaidő: 8-9 órai kezdéssel)
  • Azonnali munkakezdés
  • Hosszútávú, biztos munkahely
  • Bejárás támogatása 
  • Cafeteria
  • Munkavégzés helye: Budapest X. kerület (Köki környéke)

Munkahelyi extrák

  • Céges étkező
  • Kávézó
  • Kerékpártároló
  • Parkoló
  • Munkaruha

Jelentkezés módja

Amennyiben hirdetésünk felkeltette érdeklődését és megfelel a fentieknek, várjuk önéletrajzát és jelentkezünk
 

JELENTKEZEM