Feladatok
A Módusz Zrt. ingatlanhasznosítási üzletága keres
saját tulajdonú,
B kategóriás irodaháza hasznosítására és működtetésére új irodaház vezetőt (Property Manager) hosszú távra. A feladat a bérlői kapcsolatok kezelésén túl a napi üzemeltetésre és fejlesztési, beruházási projektek menedzselésére is kiterjed.
A Módusz Irodaház épülete Budapest legnagyobb parkja, a Népliget közvetlen szomszédságában található.
15 emelet + alagsor, szintenként 400 négyzetméter terület, összesen 5000 négyzetméternyi hasznos irodaterület kezelése tartozik a feladatkörhöz. Az irodaház az 1950-es években épült, jó műszaki állapotú, jelentős részben felújított.
Feladatok:
- Az irodaház és a hozzá tartozó parkoló, valamint egyéb ingatlanok teljeskörű, operatív menedzsmentje,
- A szerződött partnerek szerződéseinek előkészítésében és megkötésében való részvétel,
- Bérleti szerződések letárgyalása, előkészítése és megkötése, adminisztrálása,
- Folyamatos kapcsolattartás a bérlőkkel,
- Bérlői hibabejelentő rendszer kezelése,
- Bérleti díj / üzemeltetési költség számlák számláztatása, kintlévőségkezelés,
- A műszaki üzemeltető (Facility Manager) irányítása, ellenőrzése
- Napi együttműködés alvállalkozókkal és szerződéses partnerekkel (pénzügyi, jogi és ingatlan tanácsadó cégek),
- Szolgáltatók ellenőrzése, szerződések újratárgyalása,
- Éves OPEX / CAPEX karbantartási terv összeállítása, javaslatok kidolgozása a költségek racionalizálására, részvétel a kezelt ingatlan(ok) jövőbeli cash-flow terveinek összeállításában,
- Közmű elszámolások ellenőrzése
- Havi, negyedéves, ad-hoc riportok készítése
- Bérleti, beruházási ingatlan ügyletekre vonatkozó értékelések, kockázatelemzések készítése,
- Fejlesztések, beruházások előkészítésében, lebonyolításában való részvétel,
- A létesítmények szükséges felújításainak, tervezett beruházásainak költségvetési tervezése, műszaki megalapozása, megvalósítási javaslatok kidolgozása
- Ingatlan átadás-átvételi folyamatokban való aktív részvétel
- Garanciális ügykezelések lebonyolítása a szállítói partnerekkel
- Rendszeres épületbejárások, helyszíni ellenőrzések
- Javítási, eseti munkák megrendelése, igazolása
- Fit-out munkák menedzselése
Céginformáció
A Módusz Zrt. több, mint 35 éve szolgálja ki ügyfeleit. Szakmai tevékenységünk az alábbi, főbb üzletágakra támaszkodik:
1. Informatikai kereskedelem, rendszergazdai szolgáltatás, szoftver fejlesztés;
2. Gazdasági ügyviteli szolgáltatás: könyvelés, bérszámfejtés, TB elszámolás;
3. Ingatlanhasznosítás, irodabérlet.
Szakértőink a cég tevékenységének megfelelően felsőfokú közgazdasági, pénzügyi-számviteli, műszaki, informatikusi, illetve esetenként több szakirányú végzettséggel rendelkeznek. Kreatív, dinamikus és ügyfélközpontú szemlélettel és újszerű megközelítéssel emelkednek ki a hasonló profilú cégek közül. [BZ1]
Büszkék vagyunk arra, hogy megrendeléseinket mindig a legmagasabb színvonalon teljesítjük partnereink teljeskörű megelégedettségére.
Ezt fejezi ki a hosszú évek óta visszatérő partnereink száma, illetve az ő ajánlásaik alapján létrejött üzleti kapcsolatok, mert ez részükről töretlen bizalmat és jó munkakapcsolatot takar.
Weboldal: www.modusz.hu