Feladatok

  • A részlegvezető munkájának támogatása
  • Dokumentumok előkészítése, felülvizsgálata
  • Adminisztratív feladatok ellátása
  • A projektek végrehajtásának figyelemmel kísérése
  • Határidők betartatása
  • Költségek vezetése, kalkulációk készítése
  • Adminisztratív teendők ajánlatok, szerződések készítésénél
  • Ügyfelekkel kötött szerződések nyilvántartása, kezelése
  • Telepítési feladatok előkészítése, időpontok egyeztetése

Elvárások

  • Önálló munkavégzés, megoldás-keresési képesség
  • Gyors és hatékony munkavégzés
  • Asszertív kommunikáció a munkatársakkal és az ügyfelekkel
  • Remek szervező és problémamegoldó készség
  • Pontosság és precizitás
  • MS Office, levelező és grafikai alkalmazások magas szintű ismerete
  • Kitűnő helyesírás és fogalmazási készség

Előnyt jelent

emberileg
  • Precíz és alapos, mégis hatékony vagy
  • Mindig a megoldást keresed, nem a kifogásokat
  • Iránymutatás mentén önállóan dolgozol
  • A stabilitás és a kiszámíthatóság fontos számodra
előnyöd van, ha
  • Hasonló területen szerzett gyakorlatod van
  • Gyorsan gépelsz
  • Ismered az energetikai számlázások rendszerét
  • Angol nyelvtudásod van

Amit kínálunk

  • megfelelő bérezés
  • Stabil, kiszámítható munkahelyet: voltunk, vagyunk és leszünk
  • Innovatív csapatot, izgalmas projekteket
  • Korrekt, teljesen bejelentett, határozatlan idejű munkaviszonyt
  • 5*8 órás munkaidő budapesti munkahelyen, időnként home-office lehetséges
  • Törekszünk a munka-magánélet egyensúlyának megteremtésére
  • Családias, befogadó környezetet, mert mi odafigyelünk egymásra
  • Számunkra az egyéniség érték. Nálunk önmagad lehetsz!
  • Vezetőink közvetlenek, elérhetőek és ajtajuk nyitva áll a munkatársak előtt
  • Versenyképes fizetést
  • Az alábbi juttatásokat:
    • Bevásárló kártya:évi nettó 216.000 forintot biztosítunk kollégáinknak, amely élelmiszer-vásárlására költhető el.
    • Oktatás, képzés támogatása: egyedi szakmai képzések, meet upok, konferencia részvételek, szakmai kiállítások anyagi támogatása (pl. ITIL, AI, IoT, Data Science, ISTQB, angol nyelv stb.). Célunk, hogy munkatársaink szakmai és személyes fejlődését elősegítsük.
    • Biciklivel, rollerrel a munkahelyre:biciklitároló és zuhanyzó várja a biciklivel és rollerrel munkába érkező kollégáinkat.
    • Kutyabarát munkahely vagyunk:bátran behozhatod irodánkba kutyusodat és cicádat.
    • Utazási költségtérítés (helyi):Budapesten belül havi/negyedéves BKK bérletet biztosítunk igény esetén kollégáinknak.
    • Egészségügyi alapszűrés házhoz jön:évente egyszer irodánkba látogat az üzemorvos, így nincs szükséged az éves felülvizsgálatra külön elmenni. Ezen belül alapszűrést is biztosítunk számodra, amely a következőket tartalmazza: vérkép, EKG, szem- és hallásvizsgálat, pajzsmirigy szűrés, általános belgyógyászat és gerincvizsgálat.
    • Utazási költségtérítés (helyközi-távolsági):Vidékről bejáró munkatársainknak az ország-, vagy vármegye bérletet 100%-ban térítjük.
    • Szemüveg hozzájárulás: bizonyos esetekben 2 évente nettó 30.000 forinttal hozzájárulunk szemüvegvásárlásodhoz (keret+lencse). 
    • Irodán belüli kikapcsolódási, pihenési lehetőség: munkaidőben is lehetőséged van feltöltődésre pl. ping-pong, pihenőszoba használata. 
    • Belső közösségépítő rendezvények:részt vehetsz jó hangulatú csapatösszetartó kirándulásainkon, farsangi mulatságunkon, vidéki csapatépítőinken, évzáró karácsonyi bulinkon.
    • Családi rendezvények:minden évben szervezünk kollégáinknak és családtagjainknak családi napot, közös főzést, sárkányhajózást a Dunán, Mikulás alkalmából munkatársaink gyermekei részére egyedi ajándékokat adunk.
    • Térítésmentes konyhai italfogyasztás:konyhánkban ingyenesen és korlátlan mennyiségben rendelkezésedre áll: ásványvíz, kávé, teavarázs, kakaó, pezsgőtabletta stb. Szerdánként gyümölcsnapot tartunk, amikor munkatársaink friss gyümölcsöt, zöldséget fogyaszthatnak.
    • Temetési hozzájárulás: közeli hozzátartozó halála esetén maximum 150.000 forint értékhatárig hozzájárulunk a temetési költségekhez.

Munkahelyi extrák

  • Zuhanyzási lehetőség
  • Céges rendezvények
  • Kerékpártároló
  • Ingyen gyümölcs, nasi
  • Ingyen kávé, üdítő

Céginformáció

A Rubin Informatikai Zrt. automatizálási és mérési rendszerek fejlesztésével és telepítésével foglalkozik Magyarország teljes területén igényes ipari megrendelők részére. Budapesti irodánkba a részlegvezető mellé keresünk adminisztratív kollégát, aki a csapat lelke és mozgatórugója lesz. Nem csupán IT-megoldásokat hozunk létre, hanem értéket is teremtünk. Mi valóban családias, nyitott közösség vagyunk, ahol van helye az egyéniségnek. Nálunk önmagad lehetsz és fejlődhetsz. Megbecsülünk és számítunk Rád. Csatlakozz csapatunkhoz!

Jelentkezés módja

Fényképes önéletrajz megküldését kérjük.

JELENTKEZEM