Feladatok

  • Ingatlanok vonatkozásában tervezett műszaki fejlesztések, átalakítások előkészítésében való részvétel;
  • CAPEX és bérleményi fit-out jellegű beruházások és bérleményi kiépítések megszervezése, bonyolítása és felügyelete;
  • A potenciális bérlőjelöltek illetve a Megbízó számára space plan készítése (Meglévő alaprajzon a falak kiosztása, újra pozícionálása, faláttörések és nyílászárók feltüntetése);
  • Tervezési program összeállításában való részvétel;
  • Projektekre, előzetes költségbecslés készítése;
  • Műszaki ütemtervek elkészítése/elkészíttetése, felügyelete, betartatása;
  • Kivitelezői és/vagy tervezői tenderek bonyolítása, árajánlatok kiértékelése, tulajdonos részére döntés-előkészítés;
  • Vállakozási és megbízási szerződések előkészítése;
  • Tervezői munka teljeskörű koordinálása, tervek és költségvetés kiírások megbízói szintű ellenőrzése;
  • Projekt költségvetések összeállítása, naprakészen tartása a projekt teljes időtartamában valamint egyéb pénzügyi kimutatások készítése;
  • Kivitelezői költségvetések naprakészen tartatása és teljesítések ellenőrzése, teljesítés igazolások kiállítása;
  • Kivitelezési, helyszíni organizáció megrendelő oldali előkészítése és felügyelete;
  • Kivitelezések teljeskörű menedzselése a szakági vállalkozók és/vagy generál kivitelező teljesítésének figyelemmel kísérése, ellenőrzése;
  • Kiépítés alatt álló területek bejárása, riportok készítése, a mindenkori megbízói igények figyelembevételével.
  • Garancia menedzsment;
  • A munkafolyamatokkal kapcsolatos tervek, iratok, egyéb dokumentumok rendszerezése, archiválása.
  • Kapcsolattartás külső projekt managerekkel, tervezőkkel;
  • Jogszabályok betartása, betartásnak ellenőrzése, jogszabályi változások figyelemmel kísérése (tűz-és munkavédelem, biztonságtechnikai felülvizsgálatok, stb.);
  • Az ingatlanhoz kapcsolódó engedélyek, hatósági átadás-átvételek bonyolítása és felügyelete;
  • Ingatlanügyletekhez kapcsolódó műszaki tanácsadás Megbízó felé.

Elvárások

  • Felsőfokú, szakirányú végzettség;
  • Kereskedelmi ingatlanok területén szerzett 4-6 éves tapasztalat;
  • Ingatlanpiac naprakész ismerete;
  • Precíz, pontos munkavégzés.

Amit kínálunk

  • Határozatlan idejű, teljes munkaidős szerződéssel várunk;
  • Versenyképes bérezést kínálunk;
  • Kihívásokkal teli, felelősségteljes munkát végezhetsz;
  • Home officera is van lehetőség;
  • Fejlődési és szakmai képzési lehetőségeket nyújtunk;
  • Támogató, barátságos cégkultúra, jó hangulatú csapatban dolgozunk;
  • Családbarát munkahely vagyunk;
  • Mobiltelefont és cafeteriát biztosítunk.

Munkahelyi extrák

  • Céges étkező
  • Zuhanyzási lehetőség
  • Céges rendezvények
  • Kerékpártároló
  • Parkoló
  • Ingyen gyümölcs, nasi
  • Ingyen kávé, üdítő

Céginformáció

Növekedő termékportfóliójának és a kollégák szakértelmének köszönhetően a Gránit Alapkezelő 2009-es alapítása óta a vagyonkezelési szektor egyik legdinamikusabban fejlődő szereplője lett. Folyamatosan bővülő csapatunkba keressük azokat a szakembereket, akik egy professzionális, inspiráló és támogató szellemi műhely keretein belül folytatnák karrierjüket.
 

Jelentkezés módja

A "Jelentkezem" gombra kattintás után kérjük csatolja magyar vagy angol nyelvű önéletrajzát!

JELENTKEZEM