Magyar és angol nyelvű kampányok tervezésében és megvalósításában számítunk rád, szoros együttműködésben a kommunikációs és grafikus munkatársakkal. A feladataid lesznek:
- online marketing kampányok tervezése és kivitelezése:
- a közalapítvány által kezelt egyes programokhoz/márkákhoz kapcsolódó éves kampánytervezés támogatása, a kampányok részletes kidolgozásában aktív segítségnyújtás a kommunikációs munkatársak számára,
- Google Ads, Meta és TikTok hirdetéskezelés, optimalizálás, a kampányok napi szintű ellenőrzése,
- user journey és mérési útvonalak tervezése, kiviteleztetése, konverziókövetés beállítás és mérés, webanalitika,
- kampánystatisztikák készítése, eredmények adatalapú elemzése,
- hirdetési adminisztráció teljes körű lebonyolítása, költségek nyomon követése,
- új közösségi média felületek feltérképezése és a bevezetésük aktív támogatása,
- social média figyelés (sajtófigyelés részeként),
- a Tempus Közalapítvány központi (nem programokhoz kapcsolódó) social media csatornáinak kampány- és tartalommenedzsmentje,
- a szakmai trendek, újdonságok, szabályok figyelemmel kísérése, folyamatos önképzés, Google és Meta hirdetési rendszerek releváns vizsgáinak teljesítése,
- digitális marketing stratégiai tanácsadóval rendszeres egyeztetés.