- kapcsolattartás közüzemi szolgáltatókkal
- kapcsolattartás a tulajdonos önkormányzattal
- bejövő, kimenő számlák kezelése, teljesítés igazolások készítése
- napi bankok könyvelése
- adminisztrációs és irattárazási feladatok
- telefonok kezelése
- havi pénzügyi zárással kapcsolatos teendőkben való közreműködés
- ügyfélfogadásban való részvétel
Végzettség, gyakorlat:
- Középfokú pénzügyi végzettség
- Pénzügyi területen szerzett legalább 3 éves tapasztalat
- Felhasználói szintű MS Office és Excel ismeret
Szükséges kompetenciák:
- Határozottság, önálló munkavégzés
- Jó kommunikációs készség
- Felelősségtudat, megbízhatóság, precizitás, gyors, hatékony munkavégzés, lojalitás
- Terhelhetőség, munka iránti igényesség
- Csapatszellem
- Stressz tűrő képesség
A "Jelentkezem" gombra kattintás után kérjük csatolja magyar nyelvű fényképes önéletrajzát!
A "Feliratkozom" gombra kattintva elfogadja az általános biztonsági és szerződési feltételeinket.