Fogászati kereskedelemmel foglalkozó, stabilan növekedő kisvállalkozásunk pénzügyi-irodai adminisztrációs munkakörbe keres hosszú távra tervező, változatos feladatokat kedvelő munkatársat. Ha lendületes és lelkes vagy, aki segít összefogni a cég működését, járatos a pénzügyekben és adminisztrációban, feltalálja magát az irodai feladatok végzésében, nálunk a helyed!
Bővebben a feladatokról:
Pénzügyek, munkaügy, adminisztráció
- Banki utalások betöltése
- Bejövő számlák ellenőrzése, -igazolása, -rögzítése
- Kintlévőség kezelés, túlfizetések egyeztetése a vevőkkel
- Rezsi elszámolások, költségelszámolások, kiküldetési rendelvények készítése
- Könyvelés & bérszámfejtés támogatása, kapcsolattartás
- Munkaügyi iratok kezelése (jelenléti ív, szabadságok, betegállomány, bérjegyzékek, igazolások stb.)
Üzemeltetés
- Eszközök, irodaszerek kiválasztása, beszerzése
- Szolgáltatói előfizetések és szerződések kezelése: telefon, távfelügyelet, csomagküldő stb.
- Iroda működéséhez szükséges feladatok ellátása
- Raktári működés támogatása
- Cégautók fenntartásának szervezése (autópálya matricák, gumicsere, szerviz, parkolási engedélyek, menetlevelek stb.)
Kereskedelmi háttértámogatás, backoffice feladatok
- Ügyintézés beszállítókkal magyar és angol nyelven
- Összeállított rendelések elküldése, visszaigazolók továbbítása, adminisztráció
- Partnerektől árajánlatok kérése
- Sales-esek munkájának támogatása, pl. árajánlatok összeállítása
- Forgalmi kimutatások készítése
Események, rendezvények
- Meetingek & tárgyalások szervezése, koordinálása, körülményeinek biztosítása
- Partnerek fogadása, "házigazda” szerep betöltése
- Rendezvények szervezésében és lebonyolításában való aktív részvétel a marketinges mellett
- Bemutatóterem működésének biztosítása, vendégek fogadása