Feladatok

  • Kimenő és bejövő számlák kezelése, kontírozása, előkészítése és leadása a könyvelőnek
  • Banki utalások indítása, netbank kezelése
  • Kapcsolattartás a cég számlavezető bankjaival, hitelügyintézés
  • Eladott hajók, termékek, szolgáltatások számlázása
  • Hajók és egyéb forgalmazott termékek szállításának szervezése és lebonyolítása (esetenként vámoltatása), az ehhez kapcsolódó teljes dokumentáció intézése
  • Kapcsolattartás a beszállító partnerekkel, megrendeléshez/módosításhoz kapcsolódó dokumentációk és számlák ellenőrzése, utalása
  • Kimutatások készítése (cash flow, várható árbevétel, stb.)
  • A hajók regisztrációjával /forgalomba helyezésével kapcsolatos teljeskörű ügyintézés
  • Az eladásokhoz kapcsolódó eredeti dokumentációk kezelése
  • A hajó átadások dokumentációinak elkészítése a sales manager részére
  • A munkája során felmerülő valamennyi adminisztrációs feladat ellátása, különös tekintettel a rendelések lekövetésére, készlet jelentésekre, kötelező dokumentáció feltöltésére a gyártó erre a célra létrehozott un. pro website weboldalán
  • Értékesítési folyamatokhoz szervesen kapcsolódó dokumentumok (pl. számlák) belső rendszerben való vezetése, rögzítése
  • Céges autók adminisztratív ügyintézése (KGFB, Casco, autópálya matrica, lízing, MOL kártya)
  • Külföldi céges utak, kiállítások kapcsán szállás, repülőjegy foglalása, autóbérlés, stb.
  • Jelenléti ívek vezetése, szabadságok nyilvántartása, bérek, járulékok utalása, HR feladatok ellátása
  • Az ügyvezető munkájának mindennemű támogatása, ad hoc feladatok ellátása
  • Hajókiállításokon, illetve azok előkészítésében és lekövetésében való aktív részvétel, kiállítás szervezőkkel való kapcsolattartás, ügyintézés
  • Prospektusok, pólók, zászlók, egyéb márkajelzéssel ellátott termékek rendelése
  • Irodaszerek rendelése
  • Bejövő számlák határidőre történő rendezése, kimenő számlák összegének határidőre történő beérkeztetése (kintlévőség kezelés)

Elvárások

  • Aktív, tárgyalóképes angol nyelvtudás szóban és írásban
  • Erős felhasználói szintű számítógépes ismeretek – (Word, Excel)
  • Középfokú pénzügyi és logisztikai ismeretek, nemzetközi kommunikációban való jártasság
  • Kiváló kommunikációs és adminisztrációs készség
  • Felelősségteljes, önálló és precíz munkavégzés
  • Nyitott, kommunikatív személyiség, aki képes jó kapcsolatot és együttműködést kiépíteni ügyfelekkel, kollégákkal, vezetőkkel,
  • Párhuzamos munkavégzés, priorizálás
  • Proaktivitás

Előnyt jelent

  • Hasonló munkakörben szerzett tapasztalat
  • Magas fokú probléma megoldó készség

Amit kínálunk

  • Versenyképes jövedelem, amely áll: nettó 500.000,- Ft alapbér/hó, a három hónap próbaidő letelte után pedig alapbér + forgalmi jutalék, mely jutalék összege negyedévente kerül kifizetésre.
  • Céges iPhone és MacBook
  • Változatos munkakör
  • Nemzetközi háttér
  • Home Office lehetőség

Munkahelyi extrák

  • Céges rendezvények
  • Ingyen kávé, üdítő

Céginformáció

A Pannon Yacht Charter Kft. 15+ éve foglalkozik új vitorlás hajók és motoros yachtok értékesítésével és karbantartásával. Büszkék vagyunk rá, hogy a világ hét meghatározó, prémium kategóriájú yachtokat gyártó vállalatát, a Beneteau-t, a Solaris-t, a CNB-t, a Wellcraft-ot, a Four Winns-t, a Bali-t és az AB Inflatables-t mi képviseljük Magyarországon.

Jelentkezés módja

A jelentkezéshez kérem küldje el magyar és angol nyelvű fényképes önéletrajzát, valamint motivációs levelét, amelyben röviden kifejti, hogy miért szeretne a csapatunk tagjává válni.

JELENTKEZEM