Feladatok
· Felsővezetői kontrollt gyakorol a cég ajánlattételi folyamatain, az ajánlatok minőségén és időbeliségén.
· Felügyeli az elnyert projektek végrehajtását és gazdasági teljesítményét, valamint szükség szerint beavatkozik.
· Biztosítja a megfelelő erőforrásokat a projektek, illetve a megkötött szerződések végrehajtásához mind a belső, mind az alvállalkozói kapacitások tekintetében.
· Részt vesz a vevői szerződéskötési folyamatban és a vevői tárgyalásokon, kezeli a hatósági engedélyezéssel kapcsolatos problémákat, ha szükséges, tárgyal a hatóságokkal.
· Követi a projektek végrehajtását műszaki szempontból, valamint szükség szerint beavatkozik.
· Irányítja a hozzá tartozó szervezetek tevékenységeit, gondoskodik a szakértők és vezetők fejlesztéséről, támogatást nyújt, amennyiben nem megfelelő minőségben vagy időben teljesítenek.
· A saját területére vonatkozóan oktatási és tréning tervet állít össze, melynek végrehajtásában vagy megszervezésében közreműködik. Részt vesz a munkavállalók kiválasztásában.
· Részt vesz az éves vagy stratégiai üzleti tervek elkészítésében.
· Szorosan együttműködik a gazdasági igazgatóval a cég számára legelőnyösebb megoldások kialakításában.
· Gondoskodik a megegyezett, szakmailag hozzá tartozó elemzések és jelentések időben és megfelelő minőségben történő elkészítéséről, szóban és írásban riportál az ügyvezetőnek.
· Javaslatokat fogalmaz meg a hatékonyság és a cég teljesítményének növelésére.
· A kompetenciájába eső döntéseket időben meghozza, a döntésekről pedig a beosztottjait időben és a szükséges mértékben tájékoztatja.
· Folyamatosan nyomon követi a jogszabályi környezet változásait.
· Betartja, illetve betartatja az érvényben lévő folyamatokat és szabályokat, azok továbbfejlesztésében részt vesz.
Elvárások
· Építészmérnök vagy építőmérnök diploma.
· Minimum 5 év építőipari vezetői tapasztalat.
· Minimum 3 év projektmenedzsment tapasztalat.
· Ipari-, logisztikai- vagy lakó ingatlanok fejlesztésében szerzett tapasztalat.
· Kiváló kommunikációs készség írásban és szóban, határozott fellépés, döntésképesség.
· Vezetői attitűd és motivációs képesség különböző munkavállalói szinteken.
· Profitorientált, tulajdonosi szemlélet.
· Utazási hajlandóság, mobilitás a lakhelyén kívüli munkavégzés.
Előnyt jelent
· Tárgyalóképes angol és / vagy német nyelvtudás
Céginformáció
A Hammel & Hochreiter Kft. 20 éve az interim menedzsment piac vezető cége ügyfele részére tapasztalt vezetőt keres ALKALMAZOTTI státuszba. A cég vállalkozási és kivitelezési tevékenységeinek irányítása, fejlesztése, az alá tartozó szervezetek hatékony együttműködésének biztosítása a társszervezetekkel is. Az Operatív Vezető az ügyvezető jobbkezeként felelős az iroda hatékony működéséért, a pénzügyi és adminisztratív folyamatok optimalizálásáért, valamint egy dinamikus csapat vezetéséért. Ez egy bizalmi szerepkör, amely rugalmasságot, gyors döntéshozatali képességet és hosszú távú stratégiai szemléletet igényel.
Jelentkezés módja
Amennyiben készen áll erre a kihívásra, és a cég operatív motorjaként szeretné formálni egy dinamikusan fejlődő szervezet működését, várjuk jelentkezését! A “JELENTKEZEM” gombra kattintva kérjük csatolja magyar és/vagy angol nyelvű önéletrajzát.