- back office/front office kollégák vezetése, motiválásuk és fejlesztésük támogatása
- napi feladatok felügyelete és biztosítása
- fő kapcsolattartó a cég és a sales csapat között, valamint a vezetőség felé
- nemzetközi pénzügyi részleggel való kapcsolattartás
- vevőkkel, hatóságokkal történő kommunikáció
- statisztikák készítése
- hozzáférések és egyéb humán erőforrás adminisztráció szervezése
- éves teljesítményértékelések lebonyolítása
- ad hoc adminisztratív feladatok ellátása
Elvárások:
- legalább 3 év releváns tapasztalat irodai adminisztráció területén, valamint 2-3 fős csapat irányításában szerzett gyakorlat
- folyékony angol és magyar nyelvtudás
- Excel, ERP és CRM rendszerek ismerete
- rugalmasság, proaktív hozzáállás és jó szervezőkészség
- erős kommunikációs és együttműködési készség
Egyéb információ az állásról:
Nemzetközi hátterű, gyártó-forgalmazó partnerünkhöz keresünk tapasztalt back office/front office csapatvezető kollégát.