• back office/front office kollégák vezetése, motiválásuk és fejlesztésük támogatása
  • napi feladatok felügyelete és biztosítása 
  • fő kapcsolattartó a cég és a sales csapat között, valamint a vezetőség felé
  • nemzetközi pénzügyi részleggel való kapcsolattartás 
  • vevőkkel, hatóságokkal történő kommunikáció 
  • statisztikák készítése 
  • hozzáférések és egyéb humán erőforrás adminisztráció szervezése
  • éves teljesítményértékelések lebonyolítása
  • ad hoc adminisztratív feladatok ellátása

Elvárások:

  • legalább 3 év releváns tapasztalat irodai adminisztráció területén, valamint 2-3 fős csapat irányításában szerzett gyakorlat
  • folyékony angol és magyar nyelvtudás 
  • Excel, ERP és CRM rendszerek ismerete
  • rugalmasság, proaktív hozzáállás és jó szervezőkészség
  • erős kommunikációs és együttműködési készség

Egyéb információ az állásról:

Nemzetközi hátterű, gyártó-forgalmazó partnerünkhöz keresünk tapasztalt back office/front office csapatvezető kollégát. 

JELENTKEZEM


Cégnév: Randstad Hungary Kft.
Kapcsolattartó: <ul> <li>betanulási időszak után heti 2 nap HO</li> <li>cafeteria </li> <li>karácsonyi bónusz </li>
Állás helye:
Állás-kategóriák:
Állásnév: