Feladatok

Irodaház üzemeltetési feladatok
•    Épületek műszaki állapotának ellenőrzése, és zavartalan működésének biztosítása.
•    A beépített berendezések és rendszerek működésének előírásoknak megfelelő működtetése, működésének rendszeres ellenőrzése (kazán, fűtési-hűtési rendszer, elektromos rendszer, víz-és gázgépészeti rendszer, telefon-és kamera rendszer, automata locsoló-berendezés, épületbe be- és kiléptető rendszer). 
•    Felújítási- karbantartási munkák kivitelezésének teljeskörű lebonyolítása.
•    A karbantartó munkatársak koordinálása. 
•    Mérőórák havi leolvasása, közműszolgáltatói ügymenet kezelése, dokumentálása.
Informatikai feladatok
•    Számítógépek, irodai gépek, berendezések beszerzése, nyilvántartása.
•    Munkavállalók informatikai eszközeinek kezelése
•    Központi informatikai rendszer, szerver kezelése külső rendszergazdával
•    Fénymásolók üzemeltetése
•    Szoftver és egyéb licenszek előfizetése, kezelése
Tűz-és munkavédelmi feladatok
•     A tűzvédelmi, munkavédelmi, villámvédelmi és környezetvédelmi    feladatok, ellenőrzések ellátása, 
•    Külsős partnercég segítségével éves oktatások megszervezése, lebonyolítása, 
•    Szabályzatok kezelése, aktualizálása
•    Munkavédelmi felszerelések beszerzése, nyilvántartása
Telefon, internet
•    Kapcsolattartás a szolgáltatóval, telefonos flotta kezelése, készülékbeszerzések, mobilinternetek ügyintézése, nyilvántartása
Gépjárművel kapcsolatos feladatok
•    Flotta kezelése, karbantartások, szervízelések megszervezése
•    Üzemanyagkártyák, biztosítások ügyintézése, nyilvántartása
Minőségbiztosítási feladatok
•    Minőségbiztosítási dokumentáció kezelése
•    Éves auditok megszervezése, lebonyolítása, a cég felkészítése
GDPR feladatok
•    Szabályzatok kezelése, aktualizálása
Irattárak, raktárak kezelése
•    Külső irattár kezelése
•    Bútor és egyéb tárgyi eszköz leltárok kezelése
Biztosításokkal kapcsolatos feladatok
•    Gépjárműbiztosítás, irodaház vagyonbiztosítás, projekt felelősségbiztosítások kezelése

Elvárások

•    3-5 év szakmai tapasztalat office manager pozícióban
•    Affinitás elektromos és gépészeti jellegű hibaelhárításhoz, munkálatokhoz.
•    Udvarias, határozott fellépés, kiemelkedő problémamegoldó készség, megbízhatóság.
•    B kategóriás jogosítvány.

Előnyt jelent

Műszaki végzettség

Amit kínálunk

•    Versenyképes jövedelem
•    Komplex, felelősségteljes munka

Munkavégzés helye:Budapest, ideje: teljes munkaidő
 

Céginformáció

Magyar tulajdonú részvénytársaság 

Jelentkezés módja

Jelentkezés az állásra fényképes önéletrajzzal és fizetési igény megjelöléssel

JELENTKEZEM


Cégnév: Főber Zrt. Kft.
Állás helye:
Állás-kategóriák:
Állásnév: