A dolgozó felelőssége a német Call Collection (követeléskezelés) csapat támogatása ki-és bejövő hívások professzionális kezelésével. (Call Center nyitvatartási idő: H-P 8:00-20:00, Sz 8:00-16:00)
Tanácsadás és támogatás a kintlévőségekkel rendelkező személyeknek
A követelések kifizetésének elérése megoldásorientált intézkedésekkel
A kijelölt behajtási ügyek önálló feldolgozása házon belüli szoftveralkalmazásunk segítségével, beleértve a jogszabályi határidők figyelemmel kísérését és betartását
Bejövő és kimenő telefonbeszélgetések lefolytatása a kintlévőségekkel rendelkező személyekkel
Új dolgozók betanítása
Bármilyen egyéb adminisztratív feladat, amit a fenti felsorolás nem tartalmaz
Elvárások
C1 szintű német nyelvtudás vagy anyanyelvi szintű nyelvtudás
Lelkiismeretesen végzi munkáját, melynek során emlékezteti ügyfeleinket a kintlévőségekre, és célzottan tárgyalásokat folytat az adósokkal az elszámolásról vagy a részletfizetésről
Kompetens kapcsolattartóként lép fel az érintett felek - az ügyfelek, az ügyvédek, a bankok, és a végrehajtók – felé
Élvezi a telefonos kapcsolattartást, és nagyfokú megoldásorientáltsággal rendelkezik
Szakirányú képzettség vagy hasonló munkatapasztalat előny, de nem feltétel
Jó számítógépes ismeretek
Magabiztos és kommunikatív modor, amit önálló és eredményorientált munkamódszerével bizonyít
Amit kínálunk
Családias, összetartó légkör
Éves bónusz
Éves egészségügyi szűrés
4 nap home office lehetőség
Céginformáció
A vállalat célja, hogy segítséget nyújtson a vele kapcsolatba kerülőknek, legyenek azok magánszemélyek vagy vállalatok, hogy tartósan kézben tarthassák pénzügyeiket.