Feladatok

A dolgozó felelőssége a német Call Collection (követeléskezelés) csapat támogatása ki-és bejövő hívások professzionális kezelésével. (Call Center nyitvatartási idő: H-P 8:00-20:00, Sz 8:00-16:00)
  • Tanácsadás és támogatás a kintlévőségekkel rendelkező személyeknek
  • A követelések kifizetésének elérése megoldásorientált intézkedésekkel
  • A kijelölt behajtási ügyek önálló feldolgozása házon belüli szoftveralkalmazásunk segítségével, beleértve a jogszabályi határidők figyelemmel kísérését és betartását
  • Bejövő és kimenő telefonbeszélgetések lefolytatása a kintlévőségekkel rendelkező személyekkel
  • Új dolgozók betanítása
  • Bármilyen egyéb adminisztratív feladat, amit a fenti felsorolás nem tartalmaz

Elvárások

  • C1 szintű német nyelvtudás vagy anyanyelvi szintű nyelvtudás
  • Lelkiismeretesen végzi munkáját, melynek során emlékezteti ügyfeleinket a kintlévőségekre, és célzottan tárgyalásokat folytat az adósokkal az elszámolásról vagy a részletfizetésről
  • Kompetens kapcsolattartóként lép fel az érintett felek - az ügyfelek, az ügyvédek, a bankok, és a végrehajtók – felé
  • Élvezi a telefonos kapcsolattartást, és nagyfokú megoldásorientáltsággal rendelkezik
  • Szakirányú képzettség vagy hasonló munkatapasztalat előny, de nem feltétel
  • Jó számítógépes ismeretek
  • Magabiztos és kommunikatív modor, amit önálló és eredményorientált munkamódszerével bizonyít

Amit kínálunk

  • Családias, összetartó légkör
  • Éves bónusz
  • Éves egészségügyi szűrés
  • 4 nap home office lehetőség

Céginformáció

A vállalat célja, hogy segítséget nyújtson a vele kapcsolatba kerülőknek, legyenek azok magánszemélyek vagy vállalatok, hogy tartósan kézben tarthassák pénzügyeiket.

JELENTKEZEM