Fő feladat a cég által forgalmazott termékek értékesítése, adminisztrációs feladatok és a szerviztevékenységek támogatása.
Feladatok:
-
Műszaki szaktanácsadás: A cég által forgalmazott termékekkel kapcsolatos műszaki tanácsadás és segítségnyújtás meglévő és új ügyfelek számára.
-
Értékesítés és ajánlatkészítés: Termékek értékesítése, ajánlatok készítése és azok nyomon követése.
-
Megrendelések kezelése: Beérkező megrendelések felvétele, adminisztrációja és koordinálása.
-
Kapcsolattartás: Folyamatos kapcsolattartás a meglévő ügyfelekkel és új potenciális ügyfelekkel.
-
Raktárkészlet kezelése: Alkatrész raktár kezelése, nyilvántartásának pontos és naprakész vezetése, készletek szinten tartása.
-
Beszerzés és logisztika: A szükséges alkatrészek és termékek beszerzése magyar és külföldi beszállítóktól.
-
Számlázás és adminisztráció: Számlák és szállítólevelek készítése, bevételezés és egyéb adminisztratív feladatok ellátása.
-
Szerviztevékenység támogatása: A szerviz csapat munkájának segítése a termékek karbantartásában, javításában.
-
A cég Minőségpolitikájának betartása, a munkavégzés minőségi színvonalának biztosítása.
-
Az elkészített ajánlatok és számlák helyessége, pontossága.
-
A raktárkészlet folyamatos ellenőrzése és frissítése.
-
A beszerzendő anyagok időbeni biztosítása a szükséges határidők betartásával.
-
Eredményes együttműködés a szerviz csapattal a szerviztevékenységek koordinálásában.
Az álláshoz tartozó elvárások:
-
Végzettség: Minimum középfokú végzettség, előny a műszaki vagy kereskedelmi irányú végzettség.
-
Szakmai tapasztalat: Minimum 1-3 év szakmai tapasztalat műszaki, kereskedelmi vagy ipari területen.
-
Nyelvtudás: Angol nyelv ismerete, kommunikációs szinten (szóban és írásban).
-
Számítástechnikai ismeretek: Microsoft Office programok (Excel, Word, Outlook) felhasználói szintű ismerete.
-
B kategóriás jogosítvány és vezetési tapasztalat, saját autó előny.
-
Kiváló kommunikációs készség szóban és írásban.
-
Kereskedelmi szemlélet és ügyfélorientált gondolkodásmód.
-
Műszaki érzék és problémamegoldó készség.
-
Önálló munkavégzés, precizitás, jó szervezőképesség.
-
Határozott fellépés és csapatmunkára való készség.
-
Szakmai előny: Gépipari vagy kereskedelmi tapasztalat előnyt jelent.
Amit kínálnak:
-
Stabil munkakörnyezet egy dinamikusan fejlődő vállalatnál.
-
Versenyképes jövedelem és egyéb juttatások.
-
Fejlődési lehetőség és szakmai kihívások.
-
Rugalmas munkavégzés és támogató csapat.
Munkavégzés pontos helye:
Jelentkezés módja:
-
Küldje el számunkra lehetőleg fényképes szakmai önéletrajzát, fizetési igénye megjelölésével az alábbi „JELENTKEZÉS” gombra kattintva!
Mi történik a jelentkezését követően:
-
Kollégáink a hirdetésben megjelölt szakmai elvárások mentén elbírálják pályázatát és amennyiben az ott leírtak alapján alkalmasnak találják, akkor továbbítják megbízónk felé szakmai profilját.
-
Ezt követően már megbízónk kezeli jelentkezését, így a kiválasztási folyamat további részében MI nem fogunk részt venni.
A jelentkezéssel elfogadod a Beck and Partners Kft. adatvédelmi tájékoztatóját.