Feladatok:

2025 végéig a fő fókuszod kivitelezési koordinálás lesz:

  • A projektek napi szintű helyszíni koordinálása, a kivitelezési folyamatok figyelemmel kísérése
  • Kapcsolattartás a kivitelezőkkel, a minőségbiztosítási előírások és határidők betartatása
  • A munkaterületek térbeli és időbeli szervezése, ütemezésének felügyelete

2026-tól műszaki ellenőri/projektmenedzsment feladatok várnak rád:

  • A projektek előkészítése: műszaki követelmények összegyűjtése, ütemtervek kialakítása és azok betartatása
  • Engedélyezési eljárások lebonyolítása, folyamatos kapcsolattartás a tervezőkkel és hatóságokkal
  • Tervek folyamatos ellenőrzése, műszaki és költségoptimalizálási javaslatok kidolgozása
  • Ajánlati felhívások összeállítása, pályázatok lebonyolítása és elbírálása
  • Kapcsolattartás a projekt érdekelt feleivel, valamint a kivitelezőkkel a minőségi és szabványkövetelmények betartása érdekében
  • A kivitelezés folyamatainak és költségeinek nyomon követése a megvalósítás során
  • Találkozók szervezése és lebonyolítása, a projektmegbeszélések részletes dokumentálása
  • Időszakos riportok készítése a projekt előrehaladásáról, kockázatelemzés és az ügyvezető tájékoztatása
  • A munkaterület térbeli és időbeli organizációs terveinek elkészítése

Elvárások:

  • Szakirányú végzettség: építészmérnök vagy építőmérnök diploma
  • Legalább 4-5 év szakmai tapasztalat műszaki ellenőrként, projektmenedzserként vagy költségszakértőként
  • Magabiztos angol nyelvtudás szóban és írásban külföldi partnerekkel való tárgyalásokhoz
  • MS Office és MS Project használatában szerzett gyakorlat
  • Kiváló szervezőkészség, problémamegoldó képesség, strukturált gondolkodás és ambiciózus hozzáállás

Előnyt jelent:

  • AutoCAD vagy ArchiCAD alapfokú ismerete
  • Műszaki ellenőr jogosultság megléte

Amit ügyfelünk kínál:

  • Alapbéren felüli bónusz a cég és az egyéni teljesítmény alapján
  • 100%-ban bejelentett, hosszú távú munkalehetőség
  • Bejárás támogatása, valamint biztosított parkolóhely a munkahelyen, projekt helyszínen
  • Munkaeszközök: laptop és mobiltelefon
  • Támogató munkakörnyezet, családias, oldott légkör
  • Stabil vállalati háttér, sok magas színvonalú projektek

Munkavégzés helye:

  • Budapest 11. kerület / Aréna Bevásárlóközpont: projektiroda / Projekthelyszínek: jelenleg 12. kerület

Munkaidő: 

  • H-P: 8:00 - 17:00 vagy 9:00 - 18:00
  • Home office - eseti jelleggel

Ha készen állsz, hogy szakmai tapasztalatodat egy elismert, stabil vállalatnál kamatoztasd, ahol kihívást jelentő projekteken dolgozhatsz, töltsd fel önéltrajzod a "jelentkezés" gombra kattintva!

A jelentkezéssel elfogadod a Beck and Partners Kft. adatvédelmi tájékoztatóját.

JELENTKEZEM