Feladatok

  • pénzügyi vezető, valamint az operatív vezető munkájának segítése
  • analitikus nyilvántartások vezetése
  • házi pénztár kezelése
  • kimutatások készítése excelben
  • pénzügyi riportok elkészítése
  • jelenléti ívek, szabadságnyilvántartás kezelése
  • HR feladatokban besegítés
  • monitoring feladatok ellátása
  • kapcsolattartás a könyvelővel
  • munkavállalói szerződések kezelése, beérkező dokumentumok adminisztrálása, iktatása

Elvárások

  • pénzügyi, adminisztrációs területen szerzett minimum 2 éves tapasztalat
  • excel magabiztos használata
  • önálló, felelősségteljes, pontos, precíz munkavégzés, ugyanakkor ha csapatban szükséges dolgozni, az se jelentsen akadályt

Előnyt jelent

  • Hasonló területen szerzett tapasztalat
  • HR ismeretek
  • B kategóriás jogosítvány

Amit kínálunk

  • stabil bérezés, jogtisztán bejelentett munkabér 
  • munka és magánélet egyensúlya elérhető
  • céges telefont, laptopot biztosítunk
  • napközben intézendő feladatokhoz céges autó használata

Munkahelyi extrák

  • Parkoló

Céginformáció

Cégcsoportunk fő profilja a felszíntakarítás, amellyel több évtizede jelen vagyunk a magyarországi piacon. Bár több száz főt foglalkoztunk (unatkozni nem fog az új munkatársunk), az irodában családias hangulatban várjuk, hogy segítse munkánkat.

Jelentkezés módja

Magyar nyelvű, fényképes önéletrajzzal kattintson a "JELENTKEZEM" gombra!

JELENTKEZEM