Feladatok

  • Nemzetközi márkaépítési stratégiák kidolgozása és megvalósítása
  • Piackutatás és trendanalízis hazai és nemzetközi szinten
  • Kreatív kampányok tervezése és lebonyolítása különböző platformokon (digitális, offline)
  • „Márkaidentitás” fejlesztése és fenntartása a hazai és nemzetközi piacon.
  • Együttműködés hazai és külföldi partnerekkel
  • Eredmények elemzése és riportálása a vezetőség felé

Elvárások

  • Marketing vagy kommunikációs területen szerzett diploma
  • Minimum 3év releváns tapasztalat marketing területén
  • Kiváló stratégiai gondolkodás és kreativitás
  • Erős digitális marketingismeretek (SEO, PPC, social media, tartalommarketing)
  • Magabiztos angol nyelvtudás (további nyelvek előnyt jelentenek)
  • Kiváló kommunikációs és projektmenedzsment készségek

Előnyt jelent

  • Nemzetközi kampányok sikeres lebonyolítása több piacon
  • Nemzetközi környezetben szerzett tapasztalat

Amit kínálunk

Munkaviszony időtartama:
Határozott idejű 2025.03.10-2026.02.28 –ig

Céginformáció

Pályaorientációs és Marketing Központ

JELENTKEZEM