Szállítólevelek, fuvarokmányok elkészítése, adminisztrálása
Szállítmányok és szállítási dokumentumok adminisztrálása
Adatok rögzítése
Készletnyilvántartás, reklamációk, visszáruk kezelése
Az árumozgásokhoz kapcsolódó dokumentumok elkészítése és archiválása
Problémamegoldás logisztikai kérdésekbe
Kapcsolattartás a beszállítókkal, partnerekkel
Beérkező és kimenő áruk átvétele, ellenőrzése
Legalább középfokú végzettség
Minimum 3 év raktár és kereskedelmi gyakorlat
Haladó szintű számítógépes ismeretek
Pontos, precíz feladatvégzés
Középfokú angol nyelvtudás - szóban és írásban
Szakirányú végzettség
Raktár adminisztrációban szerzett tapasztalat
Fiatalos professzionális környezet, jó hangulat
Bejelentett, hosszútávú munkalehetőség, határozatlan idejű munkaszerződés
Bejárási támogatás
Szabad hétvége
Az Endo-Plus Service Kft. 100%-ban magyar tulajdonú cég.
Elsődleges tevékenysége az orvostechnikai készülékek és eszközök forgalmazása, valamint az alsó és felső emésztőrendszeri traktusa valamint a légúti flexibilis endoszkópok javítása, karbantartása, felújítása.
Az Endo-Plus-Service Kft dinamikus fejlődésen ment keresztül és az egészségügyi szektor meghatározó szereplőjévé vált.
Mára a magyar sportélet szerves részévé is váltunk, hiszen NBI-es klub csapatok, az olimpikonok és élsportolók legnagyobb százalékát cégünk szolgálja ki fizioterápiás, fájdalom terápiás, mozgásszervi rehabilitációs készülékekkel, ezen túlmenően pedig a magyarországi reumatológiai, valamint mozgásszervi rehabilitációs magánszektort is segítjük készülékeinkkel, szakértelmünkkel.
A "Feliratkozom" gombra kattintva elfogadja az általános biztonsági és szerződési feltételeinket.