Feladatok

Szállítólevelek, fuvarokmányok elkészítése, adminisztrálása
Szállítmányok és szállítási dokumentumok adminisztrálása
Adatok rögzítése
Készletnyilvántartás, reklamációk, visszáruk kezelése
Az árumozgásokhoz kapcsolódó dokumentumok elkészítése és archiválása
Problémamegoldás logisztikai kérdésekbe
Kapcsolattartás a beszállítókkal, partnerekkel
Beérkező és kimenő áruk átvétele, ellenőrzése

Elvárások

Legalább középfokú végzettség
Minimum 3 év raktár és kereskedelmi gyakorlat
Haladó szintű számítógépes ismeretek
Pontos, precíz feladatvégzés
Középfokú angol nyelvtudás - szóban és írásban

Előnyt jelent

Szakirányú végzettség
Raktár adminisztrációban szerzett tapasztalat

Amit kínálunk

Fiatalos professzionális környezet, jó hangulat
Bejelentett, hosszútávú munkalehetőség, határozatlan idejű munkaszerződés
Bejárási támogatás
Szabad hétvége

Céginformáció

Az Endo-Plus Service Kft. 100%-ban magyar tulajdonú cég.
Elsődleges tevékenysége az orvostechnikai készülékek és eszközök forgalmazása, valamint az alsó és felső emésztőrendszeri traktusa valamint a légúti flexibilis endoszkópok javítása, karbantartása, felújítása.
Az Endo-Plus-Service Kft dinamikus fejlődésen ment keresztül és az egészségügyi szektor meghatározó szereplőjévé vált.

Mára a magyar sportélet szerves részévé is váltunk, hiszen NBI-es klub csapatok, az olimpikonok és élsportolók legnagyobb százalékát cégünk szolgálja ki fizioterápiás, fájdalom terápiás, mozgásszervi rehabilitációs készülékekkel, ezen túlmenően pedig a magyarországi reumatológiai, valamint mozgásszervi rehabilitációs magánszektort is segítjük készülékeinkkel, szakértelmünkkel.

JELENTKEZEM