Logisztika Műszakvezető
A MOL Csoport legújabb beruházása a Poliol üzemkomplexum várja, alapanyag ellátásával, késztermékeinek kezelésével és az ehhez szükséges technológia üzemeltetésével foglalkozó logisztika műszakvezető kolléga jelentkezését.
Munkavégzés helye: Tiszaújváros
Munkakör célja:
Poliol projekt tevékenységének aktív támogatása, üzemindítási feladatok végrehajtása a Logisztika releváns üzemrészek területén. Közreműködik a technológia beüzemelésében és üzemi próbáiban. Az irányítása alá tartozó műszak feladatainak koordinálása, szervezése a meghatározott termelési és szállítási feladatok végrehajtása.
Feladatok:
- A műszakvezető feladatokkal járó posztvizsgák teljesítése (képzést biztosítunk).
- A technológiai és egyéb utasítások (HSE/PSM szabályozások, LEAN elvek), illetve az üzemvezető utasításai alapján operatív üzemi irányítási feladatok ellátása.
- Közreműködik a műszakbeosztások kialakításában és naprakészen tartja azt. A műszakos dolgozók részére a műszak kezdetén eligazítást tart a teendőkről és elvárásokról.
- Részt vesz a társ- és segédüzemekkel, a diszpécserszolgálattal, valamint egyéb termelést támogató szervezetekkel történő kapcsolattartásban és folyamatkiépítésben.
- Szabályozza a rábízott komplex technológiai, kiszerelési és kiszállítási folyamatok részeit, a technológiai paraméterek előírt értéken tartásával.
- A folyamatirányító műszerek (DCS, COTAS, WMS) vagy a táblaműszerek kezelésével folyamatosan ellenőrzi, és beavatkozásaival biztosítja az adott üzemvitelre előírt technológiai paramétereket.
- Irányítja és ellenőrzi a műszakjához tartozó kezelők munkáját. Az üzemvezető utasítására helyettesít vagy besegít a több embert igénylő feladatok elvégzésében.
- Szorosan együttműködik az MPK termelés Diszpécser szolgálatával és műszakvezetőivel.
- Közreműködés a karbantartási és hibaelhárítási folyamatok engedélyezésében és az autonóm karbantartási munkákban.
- A termelés és töltés folyamatosságának biztosítása (segédanyagbeszerzés, ütemezés stb.), az üzemeltetési akadályok elhárítása.
- Irányítja a vészhelyzeti protokollnak megfelelően a beavatkozásokat és a gyakorlatokat.
- Részt vesz a műszakos kezelő kollégák munkára való felkészítésében és oktatásában.
A pozíció betöltéséhez szükséges:
- minimum középfokú végzettség
- Minimum 5 év releváns szakmai tapasztalat
- MS Office felhasználó szintű ismerete
- „B” kategóriás jogosítvány
Előny:
- angol nyelv ismerete
- folyamatirányító és vállalatirányítási rendszer ismerete
- targoncavezetői jogosítvány
- ADR/RID ismerete
Amit kínálunk:
- Jó csapat, folyamatosan fejlődési lehetőség és egy tapasztalt vezető segítsége
- Munkába járás támogatása
- Cafetéria és egyéb juttatások, amit preferenciáidnak, élethelyzetednek megfelelően teljesen egyénre tudsz szabni (Pl: SZÉP kártya, egészségpénztár és még számos lehetőség)
- Szakmai kihívások és előrelépési lehetőség vállalaton belül
- Inspiratív légkör
- Multinacionális környezetben széles tapasztalatszerzési lehetőség