Feladatok

  • 20-25 fő adminisztratív és fizikai munkavállaló irányítása az alábbiak szerint:
    • általános üzemeltetési feladatok, (lakó- és ipari ingatlanok, földterületek);
    • épületekkel kapcsolatos munkák felmérése;
    • hibajelentések kezelése, javítási igények nyilvántartása, javítások elvégeztetése;
    • üzemeltetési adminisztratív és ellenőrző feladatok ellátása.

 

  • árajánlatok kérése, műszaki szempontú véleményezése;
  • kapcsolattartás alvállalkozókkal, kivitelezőkkel;
  • beszerzési igények felmérése, előterjesztése.

Elvárások

  • egyetemi vagy főiskolai műszaki végzettség és minimum 5 év releváns szakmai tapasztalat ingatlan üzemeltetés területén vagy
  • középfokú vagy felsőfokú műszaki végzettség és minimum 10 év releváns szakmai tapasztalat ingatlan üzemeltetés területén;
  • felhasználói szintű számítógép kezelés;
  • jó elemző és problémamegoldó képesség;
  • csapatmunkában való tapasztalat, terhelhetőség;
  • kiváló kommunikációs képesség;
  • vezetői attitűd.

Előnyt jelent

  • angol vagy orosz alapszintű nyelvismeret;
  • költségvetés készítő program ismerete.

Amit kínálunk

  • szakmai fejlődési lehetőség;
  • versenyképes jövedelem;
  • juttatások;
  • munkavégzéshez szükséges laptop, mobiltelefon;
  • fiatal, dinamikus csapat, jó munkahelyi légkör.

Munkavégzés helye:
Paks, Budapest

Jelentkezés módja

A jelentkezem gombra kattintás után kérjük csatolja magyar nyelvű fényképes önéletrajzát.

JELENTKEZEM