Feladatok

  • Árajánlat készítése
  • Légi vagy tengeri szállítmányokkal és azok célba juttatásával kapcsolatos teljes körű ügyintézés (operatív és adminisztratív)
  • Esetleges felmerülő problémák kezelése, megoldása
  • Napi kapcsolattartás az ügyfelekkel, hajóstársaságokkal, más teherfuvarozó vállalatokkal és a vámszervekkel
  • Légitársaságokkal, földi kiszolgáló szervezetekkel történő folyamatos kapcsolattartás;
  • Meglévő és új partnerkapcsolatok építése
  • A szállítási dokumentumok kiállítása és nyomon követése, a szállítmányok feladásával és kézbesítésével kapcsolatos iratok kezelése
  • Kimenő számlák kiállítása, a bejövő számlák ellenőrzése

Elvárások

  • Szállítmányozói, logisztikai vagy szolgáltató területen szerzett végzettség/tapasztalat
  • Magabiztos és ügyfél centrikus hozzáállás
  • Kitűnő kapcsolatteremtő, kommunikációs képesség
  • Pozitív, energikus személyiség és kezdeményezőkészség
  • Eredmény orientált és ambiciózus személyiség
  • Angol nyelvtudás (mind szóban, mind írásban)
  • Középfokú szakirányú végzettség / felsőfokú végzettség előny
  • Felhasználói szintű számítógépes ismeretek (Excel, Outlook)
  • Pontosság és precizitás
  • Rugalmasság, megbízhatóság
  • Problémamegoldó készség, határozottság

Előnyt jelent

  • a hajózási foglalási rendszerek felhasználói szintű ismerete (MAERSK, MSC, stb);

Amit kínálunk

  • változatos munkavégzés
  • jó munkakörnyezet
  • versenyképes fizetés

Céginformáció

Nemzetközi légi-, tengeri- és közúti szállítmányozással valamint raktárlogisztikával  foglalkozó, magyar tulajdonú cégünk agilis, tapasztalt kollégát keres hosszú távú munkavégzésre

Jelentkezés módja

Fényképes önéletrajz, nettó fizetési igény megjelölésével

JELENTKEZEM