Feladatok

Folyamatos kapcsolattartás a munkavállalókkal és a hatóságokkal
Külföldi munkavállalók felé tolmácsolás, támogatásuk az ügyintézések során
Ukrán munkaerő toborzása, interjúztatása, kiválasztása
Munkavállalók szállítása a szálláshelyről a hatóságokhoz, orvoshoz
A munkavállalók munkaügyi és tartózkodási engedélyéhez szükséges dokumentációk ellenőrzése
Szálláshelyen lévő munkavállalóinkkal kapcsolatos ügyintézés
Engedélyeztetési folyamatokban való aktív részvétel
Adminisztrációs feladatok ellátása

Elvárások

Legalább középszintű ukrán nyelvtudás
B kategóriás jogosítvány, aktív vezetési gyakorlattal
Felhasználói szintű számítógépes ismeret
Önálló munkavégzés
Határozott, magabiztos fellépés
Nyitott, lendületes, rugalmas személyiség
Ügyfélközpontú gondolkodásmód
Kiváló kommunikációs és kapcsolatteremtő képesség

Előnyt jelent

OIF (Enter Hungary) és NEAK, NAV ügyintézésnek az ismerete
Munkaerő koordinációban szerzett tapasztalat

Amit kínálunk

Vonzó juttatási csomag
Céges autó
9. kerületi iroda
Kellemes munkakörnyezet
Kihívásokkal teli, változatos munka
Stabil, megbízható munkahely, határozatlan idejű szerződés

Munkahelyi extrák

  • Céges étkező
  • Parkoló
  • Ingyen kávé, üdítő

Céginformáció

Az Arbet Cons Kft. a logisztikában, valamint a gyártó iparban nyújt munkaerő problémákra megoldást. Közel 50 fő ukrán munkatárs segítése és továbbiak felvétele a célunk, hogy partnereink hosszútávú munkaerő igényét meg tudjuk oldani!

Jelentkezés módja

A "Jelentkezem" gombra kattintás után küldje el magyar önéletrajzát!

JELENTKEZEM